Předevčírem jsem si vyměňoval emaily s jedním provozovatelem, který ve své reklamě tvrdil, že poskytuje "profesionální webhosting za 90 Kč měsíčně" a zarputile odmítal slovo "profesionální" z reklamního sloganu vypustit, protože podle něj "profesionálové" např. nepotřebují pracovat s databázemi (možnost práce s databázemi v té ceně samozřejmě zahrnuta nebyla).
Nechtěl by se tedy někdo ujmout článku se zpracováním přehledu, co všechno se dnes u webhostingu dá považovat za "automatickou" součást kategorií, řekněme:
- "hobby" či "osobní"
- "standard" či "presentační"
- "profi" či "obchodní"
(to je moje otázka či tip pro Lupu - členění může být samozřejmě širší)
Profesionální vztah k zákazníkům ze strany poskytovatele by snad u placených služeb měl být naprostou samozřejmostí... (s trochou nadsázky by potom při stejné logice mohl pekař používat reklamní slogan "pečeme profesionální chleba" a u pumpy budou prodávat "profesionální benzín"?)
Mno, ja vam muzu rict, ze mne prijde celkem profesionalni poskytovat variantu bez dynamickych stranek. Rekneme, ze bych chtel treba poskytovat sluzbu Seznam.cz, tak tam zadny databaze nepotrebuju (i profesionalni server by se z toho podelal), resil bych to treba tak, ze bych si stranky vygeneroval offline a pak je jen uploadoval -- samozrejme ne osobne, ale cely by se to automatizovalo.
Od takoveho profihostingu bych ale chtel, aby mi nastavil ETRN nebo vlastni MX a treba i nejaky poddomeny. Jestli je to v cene tech 90 Kc mesicne, tak proc ne. Pro me to je profi reseni.
Od takoveho profihostingu bych ale chtel, aby mi nastavil ETRN nebo vlastni MX a treba i nejaky poddomeny. Jestli je to v cene tech 90 Kc mesicne, tak proc ne. Pro me to je profi reseni.
Ale to je přece přesně jeden z příkladů toho, co bych si od takového rozdělení jednotlivých typů hostingu představoval (nějaké minimální požadavky pro každou z dříve uvedených kategorií)