jeste bych pridal podminky "Zformuloval autor dotaz dostatecne
podlezave?" a "Je si autor jist, ze zadnou skrytou asociaci
nelze dotaz vykladat kriticky v kontextu odpovidajiciho?".
Ja sice nesnasim ruzne typky, kteri na kazdy dotaz arogantne reaguji blbymi recmi o kristalovych koulich a o RTFM (takovych je - bohuzel - na OSS forech dost), ale doporucuji autorovi, aby hledal chybu nejdrive v sobe:
- byl dotaz formulovan s prijatelnou presnosti ?
- zkusil autor vyhledat odpoved ve forech napred sam ? Casto se lideptaji na veci, ktere by nasli behem par minut, jen nebyt liny...
V pripade, kdy si stahnu OSS software odkudsi z Internetu - zdarma - nemohu ocekavat technickou podporu typu hotline (!!). Potrebuji - li takovou podporu, musim si treba prave od Novellu distribuci zakoupit - moznosti je nekolik: SUSE Linux, Novell Linux desktop, SUSE Linux Enterprise server.
Plakat na Lupe, ze zla komunita mne neporadila, je opravdu smesne. Nikdo neni povinnen vam zdarma radit, presto tak spousta lidi cini. Ja mam kuprikladu v tomto smeru zkusenosti dobre, mozna je to i tim, ze se snazim i trochu neco vracet.
Jak jsem jiz psal - nejste - li schopen ziskat informace zdarma (at uz z duvodu, ze neumite klast dotazy ci z duvodu, ze jste tak trochu liny), zaplatte si u Novellu podporu profesionalni, jakou ma kazdy jiny komercni produkt.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).