Mě v ní pro změnu nefunguje vůbec nic. Ani se nemohu přihlásit, protože daný účet prý neexistuje. Totéž u kamaráda. Amatéři, ať nic nekupujou a dají radši do pořádku konečně ten neschopně pomalý email.
Nemám rád lidi co jen nadávají, ale tady to přirovnání není správné... Proč by jim byl "morálně povinen" psát??? Je to jejich business, jejich prachy, proč by jim měl dělat zadarmo pomocníka potažmo na tak zásadní věci, které svědčí o neprofesionalitě...
Mail Centra používám už docela dlouho, ale tohle jako pozitivní změnu nevnímám. Výrazný design, který opět přehlušuje to hlavní - funkčnost. V tomhle se mi novej mail Atlasu líbí teda podstatně víc!
Souhlas. Mail je sice pěknej, ale bohužel ho jejich vývojáři evidentně testují jen na svém přímém připojení. Jakmile je to jen trochu pomalejší, tak to de do kopru, přes GPRS to radši ani nezkoušet ...
Sam nevim, rad bych znal detaily, ma je vubec nekdo? Tehda kolem toho byl humbuk ale dost se to ututlalo. Prej to bylo neco s registrovanou znamkou a vymahanim ale kdo vi.
Myslím, že detaily znají určitě dva, prodavajici a kupujici a jelikoz se jedna o soukromý byznys, tak zbytek se může jen domnívat. Pokud neco nebylo v poradku, tak to urcite nebyl obchod talozeny na dobrem slove, ale smluvne podlozeny a pak to muze bud prodavajici nebo kupujici pravne napadnout.
Na centrumu se mi nelibi, jakym zpusobem "oramovava" stranky reklamou (http://xchat.centrum.cz/~guest~/index.php -> nahore + vpravo + dole), ja jim ty penize i preju :o), ale mohli by je pouzit na poradneho grafika. Od navstevovani centrumu me nejdrive odradil vzhled a nakonec i funkce.
Ja bych te zase nezamestnal, protoze nemam rad lidi, co jim to je tak nejak "jedno" :)) Ano, spousta lidi si toho nevsimne, ale neni to spis tak trochu o profesionalite a vsimani si detailu? Sluzby, ktere ted nejvetsi katalogy predstavuji jsou si hodne podobne a tady uz na detailech zalezi..