Tenhle článek je výplod fantazie, bossové a pěšáci. Totální spekulace. Nyní manažeři nemají žádné přímé obchody, nikoho nikam neposílají, 50-200 000 bokem:), 40% za stránky,cucáte si nesmysly z prstu.
Věř si čemu chceš, já s těma manažerama do nedávna několik let spolupracoval než sem se nechal zaměstnat v jedné zdejší firmě a vim snad kolik jsme jim s kolegou odváděli peněz za dohozené zakázky. Pro nás tady z Chomutova kde není zrovna moc práce, je každá zakázka dobrá a zakázky od nich se nám i přes ty vysoké provize vyplatili protože zakázku za kterou by jsme u nás dostali maximálně 10 000,- oni v Praze prodali i za 30 000,-
Někteří z manažerů odchází i sami po té co jim ustřihli křídla, protože s tou sítí co mají vybudováno a kontakty si na své přijdou jinde.
Rozumím, pokud chceš prodávat webdesign přímo a né přes nějaké tvé známe, musíš se stát obchodníkem, nebo nějakého mít.Není to jednoduché nikde, ale jak říkáš i tak si profitoval. Já jsem dohodil stránky jen 2x za 3 roky a zadarmo. Rozhodně se nejdná o obecný jev a ty kontakty si buduje každý sám za sebe. Žádní manažeři, žádní pěšáci, ten systém umožňoval lidem vstoupit do manažerského programu (na černo) neexistoval o tom žádný dokument ani smlouva, a za velmi tvrdých podmínek se stát Unit Managerem. Hodně lidem se to nepodařilo, neměli za to téměř žádné peníze a stále museli obchodovat, hledat nové lidi, školit je učit je obchodu a dosahovat určitých obratů. Dost často pak jejich tý dostal někdo jiný.
Ale to by bylo na delší povídání.
napadlo...vas..ze obchodni zastupci spise nepristoupili na podminky od financi pocinaje..a radeji odchazi sami?proc o tom mluvi lide, kteri do toho nevidi..
Řekl bych, že je velice snadné překontrolovat kdo splnil plán a kdo ne. Pochybuji, že by to Seznam nedělal. Není to důvod proč s některými OZ neobnovil smlouvu?
Samozřejmě, že oni plní co mají, ale navíc tvoří díky své pozici u zákazníka i vlastní aktivity nemající nic společného se seznamem a vytvářejí si tak vlastní síť klientů, kterou využijí ke svému prospěchu a v případě odchodu od seznamu ty klienty mají docela pod placem. Ty nejnižší pěšáci jsou jen figurky, které řídí ti nad nimi a ti z toho rejžují nejvíce a provozují něco jako firmu ve firmě.
Pan Lukačevič neví co se u něj v baráku vůbec děje. Pracovat jako obchodní zástupce se lidem vyplatí, obzvlášť když se dostanou na o příčku vyšší post a mají pod sebou ty obyčejné pěšáky. Plat, který dostávají od seznamu se nedá vůbec srovnávat s tím, nač si tito lidé přijdou bokem na provizích od dalších firem. Zejména v Praze je běžnou praxí, že při návštěvě OZ Vám budou nabídnuty zápisy do katalogu a sklik, ale především Vám bude vysvětlovat zástupce, že je přesto potřeba investovat do SEO a nechat si předělat své stránky od seznamu. Důvěřivý klient tak snadno nabyde dojmu, že jim stránky bude předělávat seznam a rozhodně na to sliší lépe než na to, že by jim měla stránky předělat nějaká webdesig firma. OZ pak s klientem dále komunikuje stará se o něj a stránky mu dělá firma se kterou OZ spolupracuje nejčastěji za 20-40% z ceny zakázky. Když je OZ schopný a jsou tam tací, tak vyzvědí mezi řečí jaké potřeby ještě firma má a samozřejmě jim dohodí a zprostředkuje i další služby i ze czela odlišných nepočítačových oblastí kde opět schrábne tučné provize. On přecijen OZ ze seznamu působí důvěryhodněji než když tam přijde zástupce z firmy XY, o které klient nikdy neslyšel. Pro takového zástupce, který o dalších věcech mnoho neví, ale umí vystupovat na úrovni a působí důvěryhodně a má již rozhozené sítě, není problém aby si vydělal 50 - 200tis bokem, zejména pokud ty OZ které má pod sebou pracují spolupracují s bosem nad nima. Často OZ získají kontakty a úzké vztahy s těmito kolienty a když mají v podstatě vybudovánu vlastní síť klientů, tak ze seznamu odchází a pracují pro jiné firmy kdy tyto nabyté kontakty lépe zhodnotí. Seznam sice vyšle do firmy nového OZ, ale pokud má klient již dobré vztahy a důvěru k předchozímu OZ i když pracuje pro jinou firmu, nebude se s tímto novým zástupcem bavit. Bosové nad pěšáky si pak pečlivě vybírají ty lukrativnější klienty, se kterými jednají přímo oni, aby měli jistotu, že je pěšák nepodrazí a nepřijdou o zajímavou kořist.
Výsledkem tedy je, že seznam sice platí své OZ, ale ti za jeho peníze v pracovní době ve skutečnosti pracují sami pro sebe.