Balík z maďarska. Každý prd co se kde hnulo tam byl zaznamenán, pak to přijelo na hranici a od te doby ticho. týden nic a pak najednou se to pohnulo, ale to už to bylo tady v praze a že "doručován" adresát nezastižen. Kujv..celý den jsem byl v práci a kulový. Pak ani lístek nepřišel tak jsem si pro balík šel jen na záklaďe track n trace a hle , čumákoval na poště. samozřejmě ode dne kdy byl "doručován"
O "standardním" posílání SMS nemůže být řeč. Např. 3.12. mi přišla zpráva o tom, že mi bude doručena zásilka. Ještě ten den odpoledne další zpráva, že z technických důvodů nebude balík doručen s tím, že budu informován o dalším postupu. No a pak už jen přišla třetí SMS s informací, že doručovací pokus dne 4.12. nebyl úspěšný.
Toto se mi přihodilo 3x z 8 zásilek.
Když jsem na poště zjišťoval, proč mi neposílají SMS s nový termínem doručení, bylo mi vedoucí pobočky sděleno, že do systému nemají přístup a nedělají to. Tečka.
To že v systému track@trace dva dny svítí, že zásilka spočívá na podací poště vzdálené 150km a pak se najednou během několika minut zjeví na poště doručovací a je ke mě expedována už je jen třešinka na dortu.
Sledování balíků? To je další pošřovní výsměch. U mnou odesílaných Cenných balíků se pravidelně objeví v den podádání informace, že zásilka byla podáná, pak se v průměru 8 dní nic neděje a v den doručování se objeví info, že zásilka je doručována. Když jim voláte na infolinku o balících, nikdo neví kde balík je. Velmi užitečná služba.
Také radši volím poštu. Večer mám v mejlu sledování balíku a vím, že to bude příští den odpolední doručování, i když pošťák nezavolá upřesnění kdy dojde.
Ovšem pokud klesá zájem o služby, tak nevím jestli je z obchodního hlediska zdražení nejlepší cesta ke zvýšení zájmu zákazníků o poskytované služby. Mno jo, proč si honit triko, když nám to stát doplatí....
Nekde je a nekde neni. Bohuzel uroven sluzeb se muze dost lisit o to i ramci jednoho mesta. Nektere posty jsou OK, nektere jsou tezky komunisticky stredovek.
Treba se jeste na nekterych postach setkavam s frfnanim, ze chci podat doporuceny dopis se zakaznickou kartou bez podaciho listku. Ze s tim prej maj moc prace prepisovat adresu do pocitace!
posta naprosto standardne posila sms i email, den pred dostanete emailem info o tom ze prevzali zasilku s cislem xy, odkazem na track a terminem predpokladaneho doruceni. v den kdy zasilku dorucuji prijde sms, pokud nastane nejaky problem (kalamita, nehoda atd.) prijde sms s nahradnim terminem.
osobne neobjednavam na eshopech, ktere nemaji moznost dopravy - ceska posta, balik do ruky. ano i takove jeste dnes existuji.
A kdy se tak naposledy stalo? SMS a oznámení doručení je již standardní součásti pošty. Pomlácené balíky - copak neumíte balík odmítnout a sepsat na místě reklamaci?
Vaše problémy se u mě neprojevovaly. Všechny balíky od pošty byly bez problému a včas doručeny přímo domu. Aviza vždy sdělena při uložení na poště, i v den doručení.
Naopak mám špatnou zkušenost se soukromníky.
Takže celá věc je silně individuální.
Objednávám vše co jde přes internet (v podstatě vše kromě jídla), teď navíc rekonstruujeme byt, takže dostávám v průměru 5 balíků za měsíc. A už cíleně jdu po e-shopech které dodávají jakoukoli jinou zásilkovou službou než přes poštu, protože jakmile to jde poštou, je problém v 9 z 10 případů. Nedoručení včas, žádná snaha o zastižení adresáta, balíky poškozené, zboží uvnitř pomlácené - katastrofa. Reklamace? Nedovoláte se.
Poslat SMS, zavolat, oznámit doručení? Utopie.
U jiné balíkové služby jsme se s ničím podobným nesetkali. Standardně posílají mail, sms, volají, dá se hned domluvit i změna času či jiná adresa, a balík ochotně donesou až do domu. A pozor - za STEJNÉ peníze.
Takže jen ať pošty zdražují - aspoň všechny e-shopy budou zasílat balíky přes konkurenci a my zákazníci budeme spokojenější. :-)