Presne tak, Nerozumim tomu jak tohle satelitni nadsenci, ci dokonce prodejci za tech x let stale jeste nedokazali vstrebat. Dokud nebude provider svym zakaznikum vyhradne poslytovat jen proprietarni reseni a zakaznici nadto budou trvat na moznosti svobody volby tak se nic nezmeni.
Ve zkratce: to co jste si vydobyli, to mate.
A nezlobte se, ale tvrzeni ze zadny jiny operator v Evrope, notabene kdekoliv jinde, tolik nepreladuje je neuveritelny konstrukt ;o)
Za ty roky, opravdu roky, kdy Skylink neustále nechává přelaďovat své programy na nové frekvence, bych jen rád Skylinku vzkázal: jděte s tím už do pr.....!
Ještě že se nějaký ten pátek prodávají receivery s funkcí Fast Scan.....
Obecně ale vzato - nezaznamenal jsem v Evropě jinou satelitní platformu, která by jako náš Skylink během cca 8 let asi už 25 x přelaďoval programy.....zase jsme v něčem jedineční :-(
Proč by servis nemohli nabízet i prodejci, samozřejmě za nějakou předem stanovenou taxu, když si s klidem řeknou zákazníkovi o tři stovky za nahrání "settingu", který je třeba i pouhým výsledkem automatického naladění kanálů bez seřazení? Čas jsou peníze a zákazníci se musí vychovávat, aby pochopili, že i servis satelitní techniky je práce za peníze.