Delam trochu do pouzitelnosti (usability) a ze znalosti tohoto jakoz i pribuznych oboru vim jedno: pokud zakaznik na mem webu nenajde nejakou informaci kterou mu chci sdelit i kdyz ji hleda, nebo pokud nezvladne nejakou "zarucene jednoduchou" ulohu, je to moje chyba, protoze jsem mu to spatne nebo malo nazorne vysvetlil.
Takze hlasky typu "maji to na webu" nebo "je to jednoduche, chce to jen myslet a precist si veskerou dokumentaci" jsou projevem nepochopeni jak nekterych ctenaru tak zjevne i firmy Bluetone.
Jina vec je ze Telecom jsou gauneri jestli je pravda to co pisou v tom svem "objasnujicim" dopise, za to by si je mel patricny regulator pekne podat.
Pánové, takhle má poskytovatel jakékoliv služby uvažovat, richard má jedničku.
Protože jeho cílem není dodávat rébusy pro zákazníka ale službu pod jeho nos.
Kéž bych se jednou v ČR setkal s nějakým poskytovatelen služeb, který by se takto choval..Takhle by to mělo být, bohužel jsem to nikdy nezažil, jenom aroganci, neochotu, sprostotu a mizerné služby.
alien