Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Praxe s přechodem od Českého Telecomu k Bluetone Premium od alien - Pokud se komukoliv podařil podobný přechod a zprovoznění...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 11. 2005 14:46

    alien (neregistrovaný)
    Pokud se komukoliv podařil podobný přechod a zprovoznění služby v plné kvalitě do cca 1 měsíce, může se právem považovat za šťastného jedince.Mně se po desítkách hovorů na placené(!) help linky ČRa povedlo po dvou a půl měsícícch zprovoznit dvoumegabitovou linku rychlostí kolem 512 kb s tím, že jeden den funguje a další zase ne a opět volám na placenou linku...ČRa to mají dobře vymyšlené.Na jejich placených linkách řešíte donekonečna jejich technické problémy..neskutečné.Navíc vám dokola lžou, jsou maximálně arogantní, neochotní a ke všemu o dané problematice nemají nejmenší ponětí.V současné době už se tomu celému jenom směju a pokud bych měl jakoukoliv jinou srovnatelnou nabídku, tak u ČRa nezůstávám ani vteřinu.Bohužel, právě proto, že bluetone premium je s ostatními nesrovnatelná nabídka, tak se ČRa chovají stylem, že když se vám jejich zoufalé služby a přístup nelíbí, tak si jděte.A tak mám prý 2Mb linku ve čtvrtinové rychlosti a poloviční funkčnosti...Přeji všem mnoho štěstí a silné nervy s českými podvodnými poskytovateli internetového připojení.Smích léčí.
    alien
  • 25. 11. 2005 15:17

    Tragedy (neregistrovaný)
    Ja se povazuji tedy za stastlivce. Sluzbu sem objednal, z BT se mi sami ozvali, ze objednavku obdrzel a dokonce dodrzeli i slibeny vypadek 4 dny. Bohuzel (a to nevim jak se jim povedlo) zridili sluzbu o 14 dni driv nez meli, takze mi tim zrusili me dosavadni pripojeni od Contactelu. Tudiz si frajersky platim 2x ADSL na jedne lince :)
    Jeden mensi zadrhel byl az s tim, ze mi modem dodali se spozdenim a ze mi do emailu prisel spatny navod na pripojeni (jiny typ modemu, chybeli nektere dulezite udaje a hodnoty).
    A prave zde jsem narazil na nektere vyse zminene problemy. Kdyz sem zjistil, ze s dodanymi udaji se nepripojim zavolal jsem na technickou podporu, kde mi nejprve bylo zdeleno, ze si mam zavolat druhy den na placenou linku. Zde jsem oponoval, ze neni moje chyba, ze mi poslali spatne udaje a ze snad od toho tam jsou aby mi pomohli... po deseti minutach premlouvani se tedy technik nerad uvolil k pomoci. Kdyz sem mu zdelil znacku a cislo modemu, tak se byl ujisten, ze tento modem neni urcite od nich (zajimalo by me, ci tedy byl a ktery hodny skritek mi ho poslal s fakturou od BT na mou adresu:)).
    Kdyz sem tedy technika po dalsich peti minutach presvedil, ze modem je skutecne od nich, technik rekl moment, za minutu se vratil a rekli mi dve super tajna cisla...
    Takze pro ostatni... az nebudete vedet co vyplnit do policek VPI a VCI (nebo tak nejak), pak tyto hodnoty jsou 8 a 48.

    Takze me hodnoceni je vesmes kladne... s arogantni a neprijemnou technickou podporou vsak musim souhlasit.