Vlákno názorů k článku Přenos čísla od jednoho operátora k druhému už do 24 hodin? od dracul - treba to delaj rucnim zasahem do databazi a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 3. 2009 10:31

    dracul (neregistrovaný)
    treba to delaj rucnim zasahem do databazi a ted musej nabrat vic brigadniku:)
  • 26. 3. 2009 12:20

    krakonoš (neregistrovaný)
    Asi by bylo jednodušší prostě pořídit u nového operátora nové SIM karty a všechny potenciální zájemce o kontakt informovat hromadnou SMS, i když o obchodní firmy to moc schůdné nebude. Reakce operátora je sice krajně nemorální, ale morálka je morálka a kšeft je kšeft a zákony kšeftu velí utíkajícímu klientovi odchod co nejvíc znepříjemnit. A není to jen záležitost mobilních operátorů, zkuste zrušit účet v bance! Najednou zjistíte, že jeho zrušení je sice zadarmo, ale operace s tím spojené jsou zpoplatněny, takže přechod k jiné bance (zrušení trvalých příkazů, zrušení povolení k inkasu, zrušení karet, převod peněz do jiné banky), vás vyjde na pěkných pár stovek.
  • 28. 3. 2009 23:27

    anonymní
    bože to je sranda, těch smajlíků tam máš nějak málo na to jaká to je prča

    chichichi

    ...
  • 27. 12. 2010 23:55

    Alex (neregistrovaný)

    Čekám na přenesení 3 čísel od O2 k T-Mobile již 7 týdnů (od 8. listopadu do 27. prosince 2010) a pořád ještě není v T-Mobile známý termín přenosu... Pořád jen slibují, že včas zavolají, a já zatím pořád volám za tarif mnohem dražší, než mezi firemními telefony T-Mobile. Jsou to podvodníci a na zákazníky kašlou.

  • 26. 3. 2009 17:51

    :-) (neregistrovaný)
    Co mi na lidech přijde úžasné, tak že služby si objednávají přes internet, přes linky atd. Ale s problémy pak chodí na značkovky :-))

    Kdybyste šel rovnou pro aktivaci na značkovku, tak nemusíte nikam volat - dostanete rovnou SIM aktivovanou IHNED, přenos se dá domluvit, že se uskuteční už za 5 dnů a dostanete mobil rovnou na konzultanta, který to s vámi sepisuje, takže v případě problémů můžete volat přímo jemu :-)

    --

    Firemní zákazníci to mají opravdu bez problémů, ale jenom proto, že firemní zákazníkům to dělají:
    a) pouze obchodní zástupci, kteří za nimi dojedou
    b) pouze na značkovkách

    Kurýři k firemním zákazníkům nejezdí, protože žádného firemního zákazníka ani nenapadne, aby o to projevoval zájem :-)
  • 26. 3. 2009 8:11

    dkvasnicka
    Ta reakce T-Mobilu je moc pekny PR zblept. Ted bychom jeste radi vedeli, co konkretne je na tom tak drasticky jineho, ze "by si to vyzadalo novy system"...

    Vrtochy EU sice nekdy stoji zato, ovsem tady to by jednoznacne byl krok k posileni konkurence.
  • 26. 3. 2009 11:31

    Mentor (neregistrovaný)
    Teď jsem podstoupil přenos od T-Mobile k O2. Malá rada pro všechny. Pokud někdy něco budete přenášet a nejste firemní zákazník, k těm se všichni chovají s úctou, tak se obrňte brutální trpělivostí.

    Objednal jsem přes telefon, přijel kurýr dal mi to podepsat, vše ok. Po 7 dnech mi simky aktivovali s dočasným číslem 722 ... ..., který je však pro mě nepoužitelný, nikdo ho nemá a tak.

    Dočasný číslo mi změnily zpátky na moje původní po 14 dnech, tj. celkem 21 dní. Maj akci, že to jde zrušit do 2 měsíců, tak jsem jim volal *11(centrum péče? o zákazníky) - nezvedali to!

    Šel jsem teda na prodejnu, kde mi řekli že smlouva se dá vypovědět jen na prodejní lince a dali mi vizitku s číslem 800 123456...volal jsem tam a nezvedali to.
    *Můj nejdelší pokus trval 21 minut.

    Tak jsem si znovu pročetl smlouvy, které mi přivezl kurýr a je tam napsáno, že pokud to nebudu chtít, tak to mám donést na jakoukoli prodejnu. Našel jsem si na internetu číslo do té prodejny odkud mě odkázali na jejich linku. Zkusili mě vyfuckovat znova, tak jsem jim přečet zmíněnej odstavec z tý smlouvy a šéf prodejny najendou suše prohodil: tak mi to teda přineste...

    Čísel jsem přenášel 9 a jen jedno jsem chtěl vypovědět, protože už pro něj nebylo využití a takhle jsem dopadnul, nutno dodat, že na prodejně jsem nepochodil a řekli mi, že teď to nejde, že to ještě nemají v počítači ať se stavím za tejden...tak to dneska jdu zkusit znova...otázka do ankety, myslíte že stihnu tu 2 měsíční lhůtu na vyzkoušení, na kterou loví lidi?

    P.S. Na *11 jsem zkusil zavolat z předplacený karty svý sestry a najednou mi to zvedli hned. 5 minut na to jsem to zkoušel ze svýho čísla(21 minut jsem to nechal na repráku zvonit) a nic.

    Obrázek si udělejte sami...
  • 26. 3. 2009 12:38

    Michal (neregistrovaný)
    Zase dalsi kseft pro zkorumpovanou ceskou referencni databazi telefonich cisel http://www.cnpac.net/. Radost pro Mlynare a byvaleho reditele telekomu (O2), kteri vlastni a ridi tento predrazeny hnus. Co Topolanku? Kolik takovych kauz se vysetrilo za Tve vlady. Nic. Tak se nediv.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).