Vlákno názorů k článku Příběh podvodníka s Googlem od David Špinar - Nevím přesně, co daný obchodník vlatně nabízel, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2006 10:50

    David Špinar

    Nevím přesně, co daný obchodník vlatně nabízel, ale jev, kdy se obchodníci vydávají za Google a nabízejí v něm například reklamu v AdWords je více než častý.

    Některé firmy (nebudu je jmenovat, ale zřejmě všichni víme, o koho jde) si na tom postavili doslova živobytí. Větu "... ano, z Gůglu už nám volali, zařizujou nám reklamu v tom pravým sloupci ..." jsem slyšel snad stokrát.

    Už aby tu měl Google své zastoupení, které by si na tyhle praktiky došláplo.

  • 22. 8. 2006 16:44

    Jan Vetyška

    A Vy jste si ještě nezvykl? Já už to ani nevnímám ;)

    Mne spíše v poslední době leze na nervy, že každý kdo trochu ovládá (X)HTML a tvoří weby, následně přihazuje na faktury položku "SEO optimallizace". Věty"....ale vždyť my jsme již za tu optimalizaci zaplatili, nechápu o jaké analýze mluvíte." anebo "....máme optimalizaci, ale nefunguje." slýchám v poslední době na každém rohu.

  • 22. 8. 2006 18:26

    Tomáš (neregistrovaný)
    On je problém víc v samotných zákaznících než v (X)HTML makerech. Všichni by chtěli web nejlépe zadarmo a být na první straně Seznamu a Googlu. Zákazníci si bohužel často vůbec neuvědomují jak časově náročné je vytvořit a spravovat kvalitní web.

    Provozuji katalog ubytovacích zařízení, když jsem známému stránky ukazoval, říkal, to je hezké, moc hezké, to by mu známej udělal za 2 000 Kč. Spadla mu čelist, když jsme mu vyjmenoval co všechno je potřeba ošetřit, aby byl web nejen technicky funkční, ale také úživatelsky přístupný a plnil funkci, jakou uživatelé očekávají. Pak jsem mu sdělil, že nákladově taková věc stojí 250 000 Kč...cca 1000 hodin práce.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).