Vlákno názorů k článku Příchod a pád trendu na příkladu odkazovacích služeb od anonym - Asi uz jsem veteran, ale tech bublin pamatuji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2009 13:30

    anonymní
    Asi uz jsem veteran, ale tech bublin pamatuji uz velkou radku. Napr. si pamatuji, jak byla koupena domena business.com tusim za 8M USD v tzv. dotCom bubline. Pak zacala bublina virtualnich online svetu a Second Life a ted tu mame bublinu socialnich siti a Facebook. Ja osobne na ni sazim tak na horizont 3 let. Kazdopadne do te doby nam budou vsichni ti kecalove prodavat ty "socialni" emoce, budou managementu firem slibovat hory doly a tahat stejne jako u Second Life do FB. Hlavne ze ty emoce se poradne zaplati z firemnich kapec a krize nekrize ;)
  • 27. 9. 2009 8:55

    Braque (neregistrovaný)
    Facebook je už stará bublina. Nový buzzword je Augmented reality :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).