Nevím co se myslí tím, že je slovenský Farmář bulvárnější, ale je prostě ujetější, protože ho spíš než jako seznamku, dělají jako show plnou exhibicionistů, ve které nejde o seznamování, jako spíš o extrémní momenty. Tudíž je původní smysl pořadu zabitý, taková verze se nevysílá nikde ve světě, ALE je mnohem zajímavější. Slováci mají štěstí, že se u nich dívá kupa mladých na bednu a můžou si tam dovolit dělat zajímavější show, tady se musíme pořád orientovat na to, aby to neurazilo důchodce, kteří jsou pro změnu naší hlavní cílovou skupinou u obrazovek. Jinak Čechů je tam víc než ta jedna baba a Indián.
Každopádně zařazení slovenského Farmáře na Love vítám, sice ho sleduju na netu na JOJ, ale nestihl jsem všechny díly. Škoda jen toho posunu Zoufalek.
JOJ drtí Markízu každý den (ve středu ne), Jojka je celkovým lídrem prime-time za září, stačí si přečíst na Slovensku váš portál mediálne.sk
Markíze nefunguje na podzim vůbec nic a totálně jí propadlo i zpravodajství, kde mají Televizní Noviny Markízy i Noviny Joj shodnou sledovanost, všechno se dá přečíst na medialne.sk, víš.
http://www.omediach.com/tv/item/87-televizne-noviny-markizy-sa-za-posledny-rok-historicky-najviac-prepadli
no, ja jen vim, že lídr slovenského trhu je pořád jenom jeden - Markíza a pokud jse o zprávy - tak právě před pár dny po změně šéfredaktora se tn markízy zase hezky vrátili tam, kam patří a zpravodajtví joj je opet bezmocné... nebo např taková středa, když joj nasadila "kino premiéru" a markíza ji rozdrtila s podílem 40%
hošánku, tady nikoho neobelžeš
Krimi Joj ve čtvrtek porazili Televizní Noviny Markízy :-))) ty jsi fakt nemocný člověk a musíš psát hlouposti a nauč se česky!!!!!
http://medialne.etrend.sk/televizia-tlacove-spravy/krimi-jednotkou-na-trhu-poziciu-lidra-si-drzia-panelak-i-pod-povrchom.html