Tehle seriál se má vysílat na hlavní Primě od osmi a ne na Love o půlnoci. Práva drahý jako prase, konurence by za tehle seriál udělala cokoliv, největší seriálový hit posledních let na světě a Prima udělá tohle? Tak to mě teda rozlítilo.
Vzkaz pro Primu: Vím, že máte v programu spoustu premiér seriálových hitovek a konkurence vám nesahá ani po kotníky, ale zase tolik toho nemáte, abyste premiéru posledních Zoufalek dávali o půlnoci na Love - DEMENCE
Ale nekecej Dnomitrove. Seriál běžel kdysi na Primě od devíti a měl share 30%. Pak to přesunuli na jedenáctou a předtím vysílali stupidní původní telenovely. Prima všechny akvizice na hlavním kanálu zabíjí, ale divím se, že na malé Love to od osmi nedají. Naprosto nepochopitelný. Asi Vladyka ten seriál nemá rád, přitom se v Česku stal fenoménem a hlavní Prima by ho klidně mohla od osmi vysílat a konkurence by si ani neškrtla.
Nováku, prosím tě, přestaň, vždyť to bylo myslím právě na digizone, kdy se snad Singer nebo už Vladyka vyjádřil, že od Zoufalek čekali daleko víc a že sledovanost není dobrá, proto taky skončily dokonce i na propadákové Love s ubohou sledovaností o pulnoci, stejně jako ostatní "hitové" seriály jako Glee, Superdrbna nebo Modern Family, které dožívají na oběd
„Ze Zoufalých manželek ve 22:20 na hlavní Primě „vyždímáme“ v dobrém slova smyslu několik set tisíc velmi loajálních diváků, ve 21:20 jsou to v podstatě ti samí diváci, bude jich o něco málo navíc, ale to je na hlavní Primu málo,“ řekl loni den před startem Primy love v rozhovoru pro server DigiZone.cz generální ředitel FTV Primy Marek Singer.
„Očista“ hlavní Primy se povedla, dnešní Prima family dosahuje o něco lepších čísel než loni a podíl Primy love na publiku pozvolna stoupá. Zoufalé manželky a další premiérové řady populárních zahraničních seriálů k tomu ale příliš nepomáhají. Jestliže na Primě love něco nefunguje, jsou to právě tyto tituly. „Mezi nejúspěšnější pořady patří např. Báječné dorty, Chůva k pohledání, Sex ve městě a nová vlastní tvorba. Pod naše očekávání jsou premiérové řady velkých světových seriálů,“ přiznává Singer
Prima zabila Zoufalky nejen tím, že je dala na Love, ale možná ještě více tím, že tam nejprve začala opakovat staré řady, které už předtím šly na hlavní Primě. Spousta lidí si řeklo, že si počká až na nové díly, ale za tu dobu bud na Zoufalky zapomněli nebo ztratili přehled, kterou řadu ještě viděli a kterou už ne a pak najednou zjistili, že už nová řada jde, ale že jim několik dílu uteklo, tak potom ztratili chut dívat se na další díly, protože ztratili nit. Ti, co tvoří na Primě program, to prostě neumí. Prima kupuje výborné pořady, ale pak je zabije blbým nasazením. Oni snad mají ve svých řadách sabotéry.
Je to tak, kdyby Prima vysílala od roku 2005 každej podzim Zoufalky třeba ve středu v devět, tak teď má s poslední sezónou klidně milión. Místo toho v tom udělala takovej guláš, že nikdo neví kdy to běží a všichni si to radši stáhnou na netu. Prima ten seriál zabila. Doporučuju jim reprízy celých Zoufalek někde v podvečer na Primě Family a odvysílat to od jedničky do osmičky a hned budou mít kromě Prostřena další nadprůměrnej pořad na podvečer.
Problem je, ze nez zacala vysilat Love a Cool, nevedela Prima, pro koho vlastne vysila.Chtela pro mlade, ale mela strach z poklesu sledovanosti, a tak do toho michala porady pro starsi. JOJka jasne rekla, hlavne pro mlade a stala si za tim. Ono trochu trva, nez to prinese ovoce.ale prineslo! Stejne jako Udalosti.Nejdriv opovrhovane, dnes stoupaji.pomalu, ale stoupaji. A o tom to je.Nekdy staci vydrzet. Samozrejme Udalosti stahuje dolu, ze spousta divaku sleduje CT 24 pres den a uz se nemusi divat na hlavni zpravy. Protoze tam je to stejne, co uz videli pres den.
No je pravda, že Prima chtěla cílit na mladé, ale brzo zjistila, že prostě Česko není Slovensko a dělat kanál jen čistě pro mladé je blbost, protože mladých Čechů se na televizi dívá oproti Slovákům o mnoho méně. Tudíž naše televize žijí hlavně ze sledovanosti starších diváků, takže svoji vizi televize pro mladé museli doplňovat pořady pro starší publikum (tím ale byly plnoformátovou televizí pro všechny, proti tomu nic nemám, protože nabídka programu byla pestrá) a mladý kanál si pak udělali jako vedlejší z Coolu. Tudíž tady by vytrvalost nic nepřinesla, Kdyby mladý Češi holdovali televizi jako Slováci, tak už je Prima s tou tehdejší vizí jasně jednička, protože Nova nemá kvalitní týmy pro výrobu pořadů a kvalitní seriály, aby náročné mladé publikum zaujala. Jenže českou sledovanost tvoří starší diváci a tak všechny naše hlavní televize musí cílit na ně. A pro ně je typická konzervativnost a tradice, proto je Nova pořád jednička.
Jinak souhlas, že Prima se vždycky brzo vzdává a po dvou neúspěšných dílech všechno stahuje a přesouvá. Taková Partička přežila jen díky komunitě na Facebooku a teď je z ní fenomén a trojnásobný vítěz Týtý. A Prima ten pořad chtěla po 4 dílech zabalit.