Hmm, pak to je na vasi presvedcovaci schopnosti - predvedete managorovi, o kolik stoupnou naklady na provoz (je treba tlustcich linek), muzete i trochu prehnat (managor do toho vetsinou moc nevidi) a ono ho to povoleni tech serveru prejde ;).
Delame webhosting a sef po me nedupe. Vysvetli klientovi ze technika ma nejaka pravidla, ktera se holt musi respektovat. Zalezi jakou miru svych zasad obetujete za teple mistecko, kde lze vsechno svest na managera.
A k cemu to bude? Podivejte se na to takto: jako isp/webhostingova firma sice muzete mit skvely antispamovy system, ktery treba nebude prijimat postu od spatne nakonfigurovanych postovnich serveru, problem je ale v tom, ze vase zakazniky to nezajima. Oni vidi pouze ten jeden dulezity mail, ktery jim neprisel od jejich klienta. A veskera snaha je okamzite marna, protoze po vas za chvili dupe manager, ze na nej rvou zakaznici, ze jim nechodi dulezita posta.