Netvrdim ze je to resitelne vzdy, ale par zkusenosti s tim mam, nekdy to lze, nekdy ne, zalezi na tom jak moc se novy stroj lisi od puvodniho (vetsinou jde predevsim o chipset).
To ale nic nemeni na tom ze nova instalace netrva 5 dnu.
Nevim jak jinde, ale v normalni fime bezi system na samostatnem disku, tudiz staci nainstalovat ten a prenest pole s daty.
Nemluve o tom ze i ty widle prezijou preneseni na jiny HW, jen budou milionkrat otravovat ze nasly novy HW.
A jak sem rek, nainstalovani komplet noveho systemu trva par hodin a ne 5 dnu. Navic bych predpokladal, ze firma ktera poskytuje sluzby za penize ma minimalne 1 zalozni/testovaci stroj, na kterem muze byt predinstalovano vicero systemu a pouzije se ten jehoz primarni stroj zrovna umrel.
S tim si snad schopnej win admin poradi za chvili ne? Datovych struktur se to nedotyka a tech par souboru jadra vymeni win instalator na jeden prubeh. Pocitam ze do petidenniho vypadku se to vejde par desitkrat.
Ale jinak s tema zdrojema to nekdy takova sranda neni. Zazil jsem 1U server kde byl na zdroji super konektor a na desce tez. Jedina sance jak pripojit jiny zdroj bylo vyletovat konektor z toho shoreleho a dodavatel mel k takovemu postupu zasadni namitky, ze prej neco o zaruce.
Ale samozrejme nebyl problem prenest disky do desktopu.
Dalibora jste ještě před několika lety mohli slýchat v ranním vysílání, ale on pak dal přednost lukrativnější práci v jeho milovaném oboru a přešel do víkendového vysílání. Je to expert přes počítače, na to on je prostě číslo jedna. A tak vůbec je Dála číslo! Pošlete mu mail a uvidíte sami!
--- KONEC CITÁTU ---
Předpokládám, že další manažeři u vás po večerech prodávají ve večerce, pracují v čínské prádelně, atd.? Všechny aktivity CP jsou skutečně na první pohled serioznost sama.
Teď myslím, že by bylo lepší už dál celou záležitost nerozmazávat, protože jediné, co si z toho publikum (odborné) odnese je jistota že buď někdo u vás lže, nebo jsou vaši lidé zcela neschopní.
Vazeny, docela by me zajimalo co ze ma ten server za specialni architekturu, ze nejen neni mozne zdroj nahradit libovolnym jinym, ale navic nelze vzit disky a zapojit je do stroje jineho.
Rozchodit takovy server i pokud jej budu instalovat z 0 mi nebude trvat dele nez par hodin, ne 5 dnu.
=> bud mate naprosto neschopne zamestnance, nebo (s)proste lzete.
Znovu se zde všem postiženým zákazníkům veřejně omlouváme. Havárii sami vnímáme jako velký problém. Převládající většina webů je od včerejšího večera z větší části funkční. Na odladění některých drobných nedostatků ještě pracujeme. Všichni zákazníci od nás brzy dostanou podrobnou zprávu e-mailem a na našem webu. Znovu zde jasně deklarujeme, že se k této věci stavíme čelem a všechny reklamace budou postupně vyřizovány počínaje dnešním dnem.
Pozorně jsem si pročetl vaše příspěvky k tomuto článku a nalezl jsem v nich několik nezodpovězených otázek, na které bychom rádi reagovali. Postiženým serverem byl Acer Altus 1200. Tohoto typu serveru se v celé ČR podle našich informací prodali jednotky kusů a náhradní díly pro něj jsou téměř nedostupné. Je to jeden ze starších serverů v naší farmě, který bude, jako ostatně všechny naše servery, v souvislosti s převzetím našich služeb ze strany Active 24, brzy nahrazen zcela novými, moderními a výkonnými stroji. Tímto jednoznačně odmítáme spekulace o neprováděných zálohách, virové nákaze nebo prošlé licenci, které se zde objevují.
Přestože sliby do budoucna v žádném případě nechceme omlouvat tuto havárii, mohu zde všem (nejen postiženým, nejen těm s tzv. drahými tarify) našim zákazníkům slíbit rychlé zlepšování kvality našich služeb. To, co jsme dlouho slibovali, se v nadcházejících týdnech a několika měsících konečně začne dít. Jsem rád, že naši zákazníci získají kvalitnější služby a servis. Z těch nejdůležitějších non-stop podpora, rozšíření poskytovaných služeb a zkvalitnění stávajících, zcela bezplatný antivir a antispam, možnost dělení diskové kvóty a mnohé další.
Závěrem: máte-li ještě další otázky, které zde nebyly zodpovězeny nebo konkrétní otázky týkající se vašeho webu na na našich serverech, obraťte se na naše Oddělení péče o zákazníky telefonicky na číslo 841 117 118 (po-pá, 6-22 hod.) nebo e-mailem na adresu info@hyperlink.cz.
Dalibor Kaláb, CP Online, a.s.
Vedoucí internetových služeb
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).