občas jak se vám tohodí prohodíte meritum věci mezi řešením/neřešením problému ze strany adminů s poskytnutím/neposkytnutím informací ze strany adminů
tak co vám doopravdy vadí ?? že admini neřeší problémy (ale oni je řeší, v tomto lžete) nebo že neposkytují informace ( v čemž máte pravdu a co opravdu a zaplatpanbu nedelaj)
nebo vam nejvic ze všeho vadí že vám osobně neposkytli informace o jednom holčičím profilu které jste chtěl a její identite ???
Souhlasim, technici, zejmena urcitych popularnich sluzeb, by meli prostredi vice regulovat, pokud nebudou diskriminacni. Pro odepreni pristupu jedne identite je mozne distribuovat unikatni identifikace na zaklade urcitych verifikovatelnych osobnich udaju.
Sice si v soucasnosti v uvedenych a podobnych sluzbach muze kdokoliv poridit nekolik ruznych profilu za jakymkoliv ucelem, ale na druhe strane to jiste mnoho uzivatelu odrazuje od pouziti podobnych sluzeb, prave protoze provozovatel serveru nenabizi dostatecne regulovane a bezpecne prostredi.
Technickou podporu mohou provadet stejni lide, kteri spravuji nebo vyviji danou sluzbu a mohou provadet take potrebnou regulaci.
Ostatni problemy bych zaradil do oblasti napr. socialne-pravni poradny. Dovedu si predstavit, kolik lidi s kolika ruznymi pozadavky prichazi a ktere v silach spravcu nemohou byt vsechny vyrizeny.
souhlasím s Vámi a současně nesouhlasím :)
Máte pravdu, že se v sociálních sítích ulatňuje (nebo by mělo) podobné právo či zvyky jako v realitě. Ale právě z toho důvodu nám musí správci a administrátoři pomáhat - stejně jako v reálném životě nám pomáhají učitelé, lékaři či policie.
Když malému klukovi sebere spolužák nějakou věc, pak to může zkusit vyřešit sám, nebo požádá pomoc učitele. Určitě nepůjde kvůli schovanému penálu na policii... analogicky, když někomu na internetu někdo jiný ukradne třeba fotku a dá si jí na svůj profil, nebo mu začne nějak záměrně škodit, tak by bylo logické se obrátit na adminy (a ne se s tím smířit, nebo letět na policii).
uživatelé nechtějí cenzuru nebo regulaci, chtějí technickou pomoc se svými problémy
ŘÁDNÁ TECHNICKÁ PODPORA POMÁHÁ UŽIVATELŮ S JEJICH PROBLÉMY
Vyjádření "Technicka podpora nema za ukol pomahat jednotlivym uzivatelum s jejich netechnickymi problemy" je jen pohrdání uživateli ve smyslu kašleme na vás a nebudeme do vás investovat...
v socialnich sitich se zpravidla uplatnuje stejne pravo jako v realnem zivote a snaha o jakoukoliv regulaci, s kterou jsme nesouhlasili, ze strany spravcu je povazovana za zasah do nasi svobody. Technicka podpora nema za ukol pomahat jednotlivym uzivatelum s jejich netechnickymi problemy.
Sluzby na internetu si kazdy vybira sam, stejne jako cokoliv jineho v beznem zivote, a pokud je rizikova, je lepsi ji pouzivat obezretne, nebo nepouzivat.
Jednoduse netechnicke problemy si musi kazdy vyresit sam, pozadat blizke nebo zkusit uvedenou internetovou linku bezpeci.
Pokud bychom chteli vetsi regulaci, museli bychom velmi duverovat spravcum a vyvojarum jednotlivych sluzeb.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).