Vlákno názorů k článku Problémy šedých operátorů: z váženého klienta třídním nepřítelem od anonym - Ono to možná dopadne tak, že O2 přijde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 7. 2010 10:58

    anonymní
    Ono to možná dopadne tak, že O2 přijde postupně o všechny šedivky. Tohle se objevilo na webu jednoho z přeprodejců služeb O2:

    V únoru 2011 končí Rámcová smlouva o spolupráci s O2. Smlouva nebude ve stávající podobě pokračovat, protože O2 zcela mění svou strategii. Ta spočívá v:
    a) Maximální úspoře nákladů (snížení nákladů na reklamu, propouštění lidí a ukončení smluv s distribučními partnery).
    b) Zvýšení tržeb u stávajících klientů formou rušení množstevních slev a převodem klientů na tarify NEON, které jsou výhodné jen zdánlivě.
    Propouštění lidí se již teď projevuje ve zhoršené kvalitě poskytovaných služeb. Za této situace ani my nemáme nadále zájem o spolupráci s O2.
    V oblasti levného volání se stane naším hlavním partnerem T- Mobile. (Volání s Vodafone pokračuje v nezměněné podobě). Proto bude nutné, aby ti, kteří budou mít zájem o levné volání, přestoupili spolu s námi k T- Mobile. Kdo nemá zájem o přestup, může dál volat s O2, ale pouze do konce února 2011, kdy končí Rámcová smlouva s O2. Čísla, která nebudou zrušena ke konci února 2011, budou po tomto datu volat za normální tarify O2 určené fyzickým osobám, tzn. cca za 5 Kč za minutu. Volání bude stejně drahé jako to, které jste měli před příchodem k nám.


    Pokud O2 bude takto ukončovat rámcové smlouvy všem, rázem se tito klienti budou muset někam přesunout (u zmíněného přeprodejce dojde k migraci tisíců lidí do sítě T-Mobile). A volat za standardní ceny, jaké O2 nabízí u NEONů, to je ekonomická sebevražda...
  • 30. 7. 2010 11:21

    simplon (neregistrovaný)
    LAKOTA.
    To je správné označení současného stavu. Partner, kterému jsem tleskal je pro mě dnes nevýhodný a tuším, že bych na tom mohl vydřít víc peněz. Vlatník/investor/akcionář se již nespokojí s růstem a nějaká ta miliarda navíc by se hodila.
    Proto je správné aby měl tento partner v ruce nástroj, kterým lakotu O2 trochu ochladí.

    Ale nedělejme si iluze, stejný model lze zažít i v běžném zaměstnaneckém pomeru. Vlastníkovi je stále málo co zamestnanec prinásí, za co usilí, které před rokem dostal odměnu za zvýšený obrat/zisk je nyní pokárán, že obrat není ve stejném meziročním růstu. Prd platné, že lakomý vlastník má stále víc, ale už pouhý pokles progrese jeho příjmů ho dovádí do šílenství. Smutné, ale všudypřítomné.
  • 30. 7. 2010 11:45

    anonymní
    Zaměstananec stojí veliké peníze a zaměstnavatel ho platí za odvedenou práci. Pokud se to zaměstnanci nelíbí, může to zkusit jinde, případně si založit vlastní firmičku, která může/nemusí prosperovat (hodně závislé na oboru a bariérách pro vstup).

    Zkrátka: pokud se vám u zaměstnavatele nelíbí, zkuste to jinde, případně se zkuste stát podnikatelem a možná později i zaměstnavatelem jiných, možná zjistíte, že to opravdu tak snadné není.

    Bohužel či bohudík nás lakota žene kupředu.
  • 30. 7. 2010 13:31

    simplon (neregistrovaný)
    hodnotím jen to co vidím u ostatních podnikatelů jako jednu z příčin neúspěchu. S férovým jednáním ty nejschopnější snadno stahnete často i s informacemi a daty, která vás posunou skokově vpřed.
  • 30. 7. 2010 20:07

    Martin V (neregistrovaný)
    A počítáte s tím, že stejně lehce je pak (i s daty) přetáhne i vaše konkurence?
  • 31. 7. 2010 0:33

    teraxc (neregistrovaný)
    to záleží jak to je ošetřené. Docela dobře si představím, že to taky možné není. Samozřejmě u firem s pár set zaměstnaci asi ne.
  • 30. 7. 2010 12:51

    Karel B (neregistrovaný)
    Bohužel jsme si na to za těch 20 let už zvykli a považujeme to za samozřejmost. Pokud zaměstnanci chtějí za stejnou práci každý rok o 5 procent víc, proč by mělo být nemravné, kdyby i vlastníci chtěli vydělat každý rok o 5 procent víc? Nenasytnost? Jasně, u nás u všech :-) Pokles progrese příjmů přivede k šílenství i dělníka.
  • 11. 7. 2013 9:25

    Martin (neregistrovaný)

    Je časté, že podnikatel chce stále víc. Ale určitě ne všudypřítomné. Je mnoho firem, které si váží svých zaměstnanců.
    Před časem jsem mluvil s jedním zaměstnancem Mercedesu , celkem si chrochtal. Dobrý plat a každý 3 rok výměna starého mercedesu za nový model.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).