Jak zmínil někdo jiný, hlavní problém u Paypalu je absence češtiny.
Rozčilovat se, že jeden či druhý poskytovatel blokuje peníze při dosažení určitých obratů je o hlouposti majitele účtu. K validaci je vyzýván ihned od registrace zcela jasně. To, že to nechá na poslední chvíli nebo nečte podmínky, není problém poskytovatelů.
My Moneybookers používáme už dlouho na různých projektech, např. i na prodej záznamů InternetInfa: http://admin.streamhosting.cz/?lang=cs&action=PaidPlayer&player=internetinfo163&presenter=Playerscript .
Je v češtině, nabízí nižší poplatky než PayPal a hlavně - je to menší firma a vyzyvatel Paypalu. Proto je mnohem flexibilnější, není problém si s nimi mailovat či Skypovat. Mají přímo lidi zodpovědné za ČR, a to jak za eshopy, tak za implementační partnery (výrobce eshopů), se kterými jsem se i osobně poznal (občas jezdí do ČR osobně).
Pravda je, že Paypal "rád" zablokuje celý účet pokud se mu zdá jako podvodný (což vyhodnotí buď automaticky nebo na základě stížností zákazníků). Prokazování, že účet je opravdu váš, peníze neperete a objednávky doručujete, může být otravné až skoro nemožné a celou tu dobu nemáte přístup k penězům.
Vyzývá, jenže ona běžná validace nestačí. Za čas si vzpomenou, že chtějí ještě něco navíc, často to vyhodnotí stroj podle nějakého nesmyslného klíče. Já cestuju po světě, pobývám měsíce mimo trvalé bydliště, moje firma je jen schránka, veškeré podnikání je posazeno hlavně do online světa. Od PayPalu bych čekal, že právě takovémuto podnikání bude rozumět. Oni místo toho chtějí účty, které jednoduše nemám, není důvod abych je měl a mít je nebudu. Teť mám třeba zablokovaný účet. Důvod? Stroj zjistil divnou IP a zahájili obstrukce. Teť stojím na ověření platební karty, bohužel zrovna nedisponuji kartou z země kde mám trvalé bydliště, zkuste to těm přihlouplým američanům vysvětlit, nepochodíte.
dtto, musite je prudit dostatecne dlouho. Oni to pochopi.
Jeden priklad z mnoha, paypal umi (kdyz chce) nabidnout moznost vyberu mezi konverzi u nich nebo v bance (= bud vam z banky strhnou uz Kc nebo eura/dolary/...). V zavislosti na mnoha okolnostech je vyhodnejsi to ci ono. Cast uzivatelu tam tuto volbu normalne ma, cast ne. Ti co ji nemaji si nepomuzou normalnim mailem - vrati se jim odpoved, ze nic takoveho neznaji ... ale po par tydnech ci mesicich mailovani (a klidne proste jen cpy&paste opakovanych zadostech) to zprovozni (mnou zaznamenany rekord je neco kolem pul roku u jednoho kolegy).