Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Pavel Spálený - Potvrzuji horší kvalitu jednání u vlatvy.cz - i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 10:11

    Pavel Spálený (neregistrovaný)
    Potvrzuji horší kvalitu jednání u vlatvy.cz - i když mě na emaily i telefonáty odpovídaly...

    Czechcomputer i obchody pod mall.cz supr... Kosmas taky

    Nemá ale někdo z vás zkušenosti s www.eva.cz? Maj docela dobré ceny, ale přeci jen, lepší je se zeptat...

    Jinak rád platím u prověřených firem předem. Nejlépe tak, abych se co nejvíc vyhnul poště.Páč pošta neumí se zákazníkama jednat a její služby sou hrůza a děs.
  • 18. 8. 2005 10:35

    Karel K. (neregistrovaný)
    Eva.cz - viz můj příspěvek výše.
    Já jsem s nimi spokojený a až zase budu potřebovat nějaký domácí spotřebič, podívám se zase na prvním místě k nim :)
    Stručně:
    - objednali jsme v neděli večer lednici. V úterý v 9 ráno už stála před barákem dodávka a v ní naše lednička :)
    - teď jsme v neděli objednali váhu a v úterý odpoledne už jsem si ji nesl z pošty.
    Asi jediné, co mi na Eva.cz chybí, je možnost dodání zboží kurýrem, nebo nějakou podobnou službou, u zboží s nižší cenou. Já bych si klidně připlatil třeba stovku za to, že nemusím na poštu.
  • 18. 8. 2005 11:45

    Melkor (neregistrovaný)
    Potvrzuji.
    Dve objednavky, dvakrat spokojenost.
    V prvnim pripade doslo k tomu, ze nekde po ceste odpadlo pouzdro s dokumentaci, behem nekolika dni reklamace vyrizena k oboustranne spokojenosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).