server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky?
»
Názory
»
Vlákno
Vlákno názorů k článku
Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky?
od mufasa - Já sice neprovozuji čistě e-shop, ale nabízím na...
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
Podle hodnocení
Podle vláken
Nejnovější
10. 10. 2005 14:48
mufasa
(neregistrovaný)
Já sice neprovozuji čistě e-shop, ale nabízím na netu nábytek vyráběný na zakázku a bez zálohy to prostě nejde. Naštěstí to většina zákazníků akceptuje.
Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
18. 8. 2005 7:50
PanzerBear
(neregistrovaný)
S inet obchody je to stale stejna pisnicka. Proto je nejtozsirenejsi platba dobirkou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji