Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Robert Prokes - Ja mam dost negativni zkusenosti s kasa.cz. Pozadovany...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 17:06

    Robert Prokes (neregistrovaný)
    Ja mam dost negativni zkusenosti s kasa.cz. Pozadovany termin dodani spletli a dodali to o tyden driv, coz jaksi zhatilo plan s prekvapenim, navic prestoze jsem zaplatil dodani do bytu s priplatkem, tak arogantni ridic pozadoval, aby si pro to zasli, ze dal jak 3 metry od auta neni povinen zbozi donest.

    Kdyz jsem si pak dodatecne stezoval, bylo mi receno, ze si neumim predstavit, jak je tezky najit solidni dodaci firmu. I tak vypada omluva ;)
  • 18. 8. 2005 18:30

    Karl (neregistrovaný)
    To je mimochodem pravda. Byl jsem i v centralach velkych tripismenych firem a vypadalo to tam jako v chranene dilne na Mirove. Manazerka provozu nadavala do pici smenovymu vedoucimu a hadala co je ci povinnost, kazdy druhy vypada jako bezdomovec no proste strasny. I to je dusledek konkurencniho boje. Nikdo nezaplati solidni lidi.
  • 18. 8. 2005 22:21

    Jiří Horák (neregistrovaný)
    Setkal jsem se s ještě jednou podivuhodností a to je poněkud virtuální cena.
    U Kasa.cz jsem objednal v pátek 22.7.2005 monitor LG 1730 PSUP v příjemné ceně pod 7.000,-Kč ( dle serveru byl skladem ). V sobotu se objevil na serveru dokonce s podtitulkem "nejprodávanější" ( aby ne - za ty peníze ).
    V pondělí mne telefonicky kontaktoval prodejce s tím, že monitor je vyprodán a za tuto cenu bude až 9.8. ( dříve by mohl být za vyšší údajně od jiného dodavatele ) a po dohodě mi mailem potvrdil termín 9.8.
    Mezitím se na serveru kolem 25.7. objevila podstatně vyšší cena cca 9.200,-Kč-
    Když se během dne 9.8.nic nedělo, sám jsem Kasa.cz kontaktoval telefonicky a bylo mi řečeno, že cena monitoru bude cca 9.200,-Kč a že ho stejně asi ještě neexpedují - objednávku jsem zrušil.
    Přesto zůstává otázkou, proč se mne Kasa.cz neobtěžovala alespoň mailem informovat a objednávku upravit nebo zrušit.
    Taky by mne zajímalo, jestli za tu původní skvělou cenu nějaký monitor vůbec prodali nebo to byla jen nějaká reklamní finta.
    A tak když jsem viděl zástupce firmy Kasa.cz vyprávět o tom, jak skvělé je nakupovat přes internet, nebyl jsem slušným, ale obhrouble sprostým.
  • 19. 8. 2005 7:24

    Maros (neregistrovaný)
    Na té přepravní službě něco bude.
    Objednal jsem si u Kasa.cz ledničku. Chtěl jsem to i s donáškou do bytu, ale řekli, že jezdí jen řidič, že bych mu musel pomoct. No nevadí, to nějak přežiju.

    Za tři dny ji přivezli. Sešel jsem dolů, řidič už měl ledničku vyloženou. Podepsal jsem doručení (platba předem), řidič řekl naschle a než jsem se vzpamatoval, byl v prachu. No a já zustal sám, s velkou ledničkou na cestě. Úžasný pocit. :-( Naštěstí u nás byl zrovna známý, tak mi s ní pomohl.

    S poštou nemám po přestěhování do města problém. Balíky rozvážejí a oznámení najdu jen když vím, že nikdo nebyl doma. Navíc ji mám za rohem.
    Ovšem na vesnici to bylo jiné. Pošta otevřená jen 8-10 a 14-16 a v sobotu zavřeno. Něco si vyzvednout, znamenalo přijít do práce hodně pozdě.....
  • 19. 8. 2005 9:43

    Martin Kasa (neregistrovaný)
    Dobry den,
    vim, ze neco obhajovat v konferenci je prakticky nemozne, presto se o to pokusim. Bohuzel se mi nepodarilo dohledat vasi konkrektni objednavku, jelikoz u nas nikdo vaseho jmena nenakoupil. Je mozne, ze to bylo na jinou osobu nebo na manzelku apod.

    Pokud jste si objednal sluzbu asistence s vynosem do patra a ridic to nesplnil, jednoznacne porusil smluvni podminky. Bohuzel je zde zapojen lidsky faktor. Podobna situace je vsak rozhodne vzacnou vyjimkou. Castejsi je, ze si zakaznik sluzbu neobjedna. Presne podminky doruceni jsou na nasich strankach (odkaz z kazde stranky webu).

    Rozhodne pripadna omluva nevypadala tak jak to pisete. Podobne problemy nevaham resit osobne ja a jsem si jist, ze by takto ma odpoved nikdy nevypadala. Kazdeho zakaznika si velice vazim a v tom duchu by se vedla i ma odpoved, vcetne pripadne kompenzace. Je mi lito, ze to takto pisete.

    Ke komentari jsem uvedl mail a budu velmi rad, kdyz mi na nej napisete cislo objednavky pro identfikaci a celou zalezitost probereme k Vasi naproste spokojenosti. Vase zkusenost muze prispet ke zlepseni sluzeb zakaznikum o coz mi jde v prvni rade.

    Martin Kasa - http://www.kasa.cz
  • 19. 8. 2005 10:05

    dgx (neregistrovaný)
    Typický :-)) Ono totiž jde o to, jestli má dané eshop vlastní rozvážkovou službu, nebo používá sběrnou službu. Co já vim, tak vlastní rozvážkovou službu má v regionu ČR jen obchodni-dum.cz a obchody pod mall.cz. No sranda je, že Kasa se opičí a nazval sběrnou službu taky "komfortní doprava", aby to vypadalo, že to je to samé :-)))
  • 19. 8. 2005 10:11

    LK (neregistrovaný)
    Ono všechno jde, když se chce. Když jsem kupoval ledničku přes www.electro.cz, domluvil jsem se s nimi, že jí budu potřebovat donést až do bytu (protože prakticky všichni prodejci na webu psali, že dodávají pouze za první dveře, což je u paneláku nemilé). Ledničku nám donesli (zdarma), jak jsme potřebovali a vše bylo naprosto bez problémů.
  • 19. 8. 2005 10:33

    Eliška (neregistrovaný)
    Nechápu - Co já vim, tak vlastní rozvážkovou službu má v regionu ČR jen obchodni-dum.cz a obchody pod mall.cz. Mall.cz nemá svoji vlastní "rozvážkovou službu", ale zboží jim vozí SETTO. To, že mají auta polepený logama Mallu, neznamená, že jsou to auta jejich. Já jen pro upřesnění, abyste tady nepsal nesmysly.
  • 19. 8. 2005 12:03

    hanulex@centrum.cz (neregistrovaný)
    Když máte auto na leasing, také není vaše a není důležité, jestli je Škofinu nebo koho. Můžete si ho polepit a půjčujete ho jenom tomu, komu důvěřujete. Ovšem když sedáte do taxíku (to je taky taková "sběrná služba" :), nikdy nevíte, jestli je řidič grázl nebo ne, jestli vás neokrade, protože ho neznáte a nejezdí jenom pro vás.

    Soudím, že podstatné je, že jim to na rozdíl od Kasy funguje ;-)
  • 20. 8. 2005 0:13

    marek (neregistrovaný)
    mimochodem mall pouziva prepravu setto a obchodni dum prepravu od hptronicu (eproton). takze ono to neni tak horke. s mallem jsem dost spatne zkusenosti (pracka). naopak na kasa.cz jsem kupoval domaci kino a ridic byl velmi milej. me z toho vychazi ze vsechno je o lidech a kdyz vsichni maji smluvni partnery je to loterie. nakupuju spis podle webu a zatim jsem byl vesmes spokojenej.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).