Jak dunaj.sk nevím, ale vltava.cz se mě nikdy ani náhodou neobtěžovala upozornit, že moje objednávka bude zpožděna. vždy jsem nejdřív psal email, druhý den tam volal a třetí den mi přišla emailem odpověď. pokud mají potíže s dodavateli, je to katastrofa, na zákazníka úplně s.... . A to není jenom moje zkušenost. známý si tam objednal knížku, kterou mu dodali po několika měsících a několika urgencích telefonem. taky já jsem zjistil, že co si u nich člověk nevytelefonuje, to nemá.
Ještě špatnou zkušenost s emaily mám u emanie.cz. ti mi nikdy neodpověděli, naštěstí zásilky přišly vždy v pořádku. ale i tak, pokud mi nikdo neodpoví, tak tam přece nebudu nakupovat.
Souhlas, u Vltavy jsem se už taky spálil. S mnoha e-shopy mám dobré zkušenosti, dokonce telefonicky ověřují dodání a spokojenost, ale Vltavu už nikdy... Zákazníci ji nezajímají, jenom jejich peníze.
To mne se stalo ze jsem si na vltave objednal CD ktera meli dodat do nekolika tydnu tesne pred vyprsenim terminu mne kontaktovali s tim ze ty dane CD nemaji at objednavku stornuji. Vystornoval jsem ji,ale druhy den koukam ze je opet maji v nabidce avsak za vyssi cenu! No tak jsem to koupil jinde a jeste levneji nez puvodne...
Me se stalo neco podobneho, napsali mi, ze knizku nemaji (asi proto, ze jsem na ni uplatnil slevu, diky ktere z ni nemeli zisk ;), jestli chci objednavku stornovat. Napsal jsem jim, ze na objednavce trvam, at si ji sezenou kde chteji. Do tydne jsem ji mel :)
s vltava.cz mam jen ty nejhorsi zkusenosti; zbozi, ktere nebizeji obvykle posilaji tak do mesice, za tu dobu bych si ho koupil tisickrat v kamenem obchode. absolutni nespokojenost s vlatav.cz - vyhnete se mu!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).