Reklamy jsou děsně přiblblé a otravné, naštěstí je tu zázračné tlačítko MUTE a je po problému, v lepším případě přepnutí na jiný kanál :-) Na druhou stranu bez reklam bych se nedošel vyčůrat aniž bych přišel o kus filmu :-) ovšem zase na komerčních telkách vlastně vysílaj takové sra*ky že na ně ani nekoukám, a když už, tak právě kvůli reklamám právě ze záznamu :-) Ono když 110 min. film trvá 2,5hodiny je fakt opruz, a to nepočítám 10min. zpoždění začátku vysílání, že Novo a Primo!
Já bych spíše řekl Díky Bohu za TimeShift tlačítko. To si můžeš zajít nejen na záchod, ale třeba i přečíst dětem pohádku, nebo skočit ven se psem a pak ty reklamy jednoduše přetočíš. Já už bych se bez tohoto tlačítka těžko obešel :-)
Přerušování pořadů reklamami je obtěžování. Že jsou hlasitější než všechno ostatní je na první pohled zřejmé úplně každému slyšícímu a žádné řeči o subjektivním vnímání a další výmluvy tomu nijak nepomůžou.
Běžný divák chápe, že reklamy musí být, aby televize měla z čeho žít. Co je ovšem těžko k pochopení, že televize k reklamě přicpe ještě hromadu stejně hlasitých upoutávek na vlastní pořady a přidá třeba i zprávy, které nikoho nezajímají. Dělá to proto, aby toho nemusela vysílat (kupovat, vyrobit) tolik za účelem vyplnění času mezi reklamami. Otřesnou hrůzou jsou dále také tele-shoppingy na ČT, aktuálně s poskakujícími duc-duc tlouštíky, které vás mlátí přes hlavu dvacetkrát denně.
Ještě štěstí, že v televizi je něco zajímavého tak málokdy, že příčetný divák přílišným obtěžováním netrpí, protože se nedívá. Buď jde dělat něco užitečného, nebo si pustí to co chce a kdy chce.
Docela mě překvapilo, že třeba na Nově nestačí nechat běžet film o půl hodiny napřed. V závěru už díky přeskakování reklam TimeShiftem doháním skutečný čas, takže není kam posouvat záznam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).