Jaký s tím mají náklady a jak dospěli k částce 50kč za vyřízení osobního odběru? Vždyť pracovníky v tom skladu musí mít i kdyby si nikdo nezvolil osobní odběr, tak podle mého je jedno jestli tam pracovníci jenom přeskládávaj zboží nebo jestli jich pár obsluhuje pár lidí, co si něco nakoupili....
To mi vysvětlete, v čem jsou ty náklady jiné, jestli jim ten náklaďáček objede pražské pobočky jednou denně s 30 krabicemi nebo s 50 krabicemi. Stejně osobní odběr na pobočku není okamžitě, ale druhý nebo spíš třetí den, případně i později, takže sem tam krabice navíc nehraje v každodenním objíždění poboček žádnou roli, to kolečko si ten náklaďáček dá tak jako tak stále stejné.
Pocet nakladaku je IMHO jinde, pak jde o to, jestli je to 10 nebo 15 nakladaku (pripadne 2 nebo 3, na principu to nic nemeni). To uz pak nejsou zanedbatelne naklady navic.
Osobni odber na pobocku (aspon v Praze) byva typicky ten samy den co to objednam (do urcite hodiny samozrejme). To je ostatne velky duvod proc je tato sluzba tak hojne vyuzivana (nemusim cekat).
Opravdu jezdí každý den po Praze po pobočkách 50 náklaďáků s nápisem mall nebo alza? :))))) Jezdím po praze denně a ještě jsem ani jeden jediný takový nikdy nepotkal.
Osobní odběr na pobočce bývá ten samý den leda v centrále, pokud to chcete na jiné pobočce tak to obvykle trvá 2-3 dni, pokud ho tam ještě před objednáním nemají skladem. Pokud ho tam ještě před objednáním mají skladem, tak náklady na dopravu tam speciálně pro vás jaksi nejsou že, a pokud ho tam skladem nemají, tak tam rozhodně automaticky ten samý den není, akceptovatelný luxus je když je tam druhý den odpoledne.
Nevím, o kterém eshopu to mluvíte, ale u Alza, Mall, dokonce i u TS Bohemia jsem si zboží opakovaně vyzvedával maximálně do druhého dne, u prvních dvou ještě ten samý den, pokud jsem objednal dopoledne. Kdyby to mělo trvat 2 až 3 dny, kdo si to takto objedná? Minimum lidí. I u dopravních společností máte zboží druhý den doma. Déle to trvá, pokud se platí převodem z účtu, ale tam je to pochopitelné.
V případě, že by vše bylo lineární jistě, ale vývoj se mění a co se vyplatilo dříve se dnes vyplatit nemusí. Vývoj marží, nákladů, segmentu zákazníků a jejich zvyklostí atd. atd.
Pokud se mi výdejna nevyplatí, tak není nutné ji hned neprovozovat, ale lze uspůsobit podmínky. Řešení ode zdi ke zdi, je poplatné mládí a nulovým zkušenostem.