To je přesné, taky ťukám o sto šest, abych to pak ještě jednou diktoval. Promakaný systém.
Každopádně používám na dvou místech dva kabely: Karneval a UPC. Zatímco za zhruba dva roky mi Karneval vypadnul asi třikrát (co jsem zaznamenal), UPC nejelo za 14 dnů asi pětkrát a to vždy aspoň pár hodin... Prý jim to může rozhodit nějaká stará TV. Inu - moderní síť si se starými TV asi nerozumí, a proto nejde internet. Ale peníze si vesele účtují a nic jim nevadí, že si k tomu musím pořídit ještě telefon, aby aspoň něco jelo Uf...
Na UPC jsem připojen denně. Služba je OK. Když je porucha, třeba jen na TV, je unavující hledat své zákaznické číslo a číslo smlouvy atd. a vypisovat vše do kontaktního formuláře, když já jen chci oznámit jejich poruchu. Katastrofa je se do UPC dovolat, nejde-li mi internet. Průměrná doba čekání na operátora je cca 10 minut a drzost společnosti, že to čekání musím platit!!! Mám dojem, že berou od telekominíků provize...a zákazníka mají na háku...at´ čeká...třeba ho to přestane bavit. ( Nikdy se mi nestalo, že by operátor vzal tf hned!)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).