Vlákno názorů k článku Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu od anonym - protože reklama na ČT už dávno je i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 10. 2017 6:59

    bez přezdívky

    protože reklama na ČT už dávno je i tam, kde býti nesmí. Pro diváka není podstatné, jak se to technicky zaobalí a nazve, reklama je v nemalé míře i na kanálech kde ze zákona být nesmí a hezky tam za poslední roky nabobtnala. Kde jsou ty časy když kdysi po schválení daného zákona na ČT1 začínal pořad opravdu v 20:00 a ČT se chovala v tomto ohledu vůči platícímu divákovi fér...

  • 16. 10. 2017 8:56

    Pamětník

    Nejsem právník, ani člen RRTV. Proto si netroufnu hodnotit, zda jsou sponzorské spoty před pořady na ČT1 nezákonné? To nechám na jiných. Zatím jsem ale nezaregistroval na ČT1, že by byla série reklamních spotů přerušována kousky filmu, jak se to děje standardně na komerčních stanicích. Příjem z TV reklam se neustále zvyšuje, což jistě komerční stanice vítají, ale zadavatelům se nelíbí, že se pro ně zvyšuje cena reklamy. Osobně to vidím jako jejich problém a nerad bych jim pomáhal zavedením více povolené reklamy na ČT. Ty dosavadní 1/2% na ČT2 a ČT4 se dají ještě skousnout. Ale je možné, že zaplevelením ČT další reklamou by sice zvedlo její příjmy, ale mohlo by odradit ty diváky, kteří právě dávají přednost sledování pořadů bez reklam a sekundárně by se tím zvedla sledovanost komerčních stanic. Je otázkou, zda by tento příliv diváků vynahradil ztráty na reklamním zisku z důvodu konkurence na ČT a tedy možná snížení cen?

  • 16. 10. 2017 18:34

    bez přezdívky

    "Zatím jsem ale nezaregistroval na ČT1, že by byla série reklamních spotů přerušována kousky filmu, jak se to děje standardně na komerčních stanicích."

    Tak to je tedy skutečně úspěch a vlastně bychom měli ČT děkovat a líbat nohy, že nám za 135Kč měsíční poplatek nepřerušuje pořady reklamou, ne? :D

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).