Je zvlastni, ze se tady bude resit nejaka zaloba na TV Prima s pravnikem, ktery stoji take nejake penize. Myslim si, ze jste si to u nekterych lidi zpravou:
... bude zveřejněna nová tisková zpráva ohledně kauzy Prima a spolu i se scanem originál žaloby na TV Prima a možná i na některé naše zákazníky za to, že v reportáži Jiřího Fröhlicha lživě prohlásili...
No nevím, takhle se chovat k zákazníkům. Pokud jak se zde uvádí p. Hajda vložil peníze na účet osobně, je jasné, že sice papír od toho, že to zde bylo vloženo máte, ale dokažte někomu, že přesně v tu hodinu měl peníze na účtu. Myslím si, že se také peníze zpracovávají a některé banky je zpracují až po půlnoci. Dle kontaktů co jste měl na stránkách, je evidentně vidět, že někteří Vaši zaměstnanci u Vás pracovali asi jen chvíli, na internetu se jejich změna z původních zaměstnanců ukázala jen pár dní před zavřením obchodu. To, že se natáčela a odvysílala reportáž 27.3 je sice pěkné, ale vy sám jste určitě byl kontaktován ze strany Prima TV (redaktora), takže je jasné, že jste pochopil, že se něco děje.
Pane Votruba, i mě dlužíte za nedodané zboží, takže prosím přeneste své ůsilí na zaplacení dluhů poškozených zákazníků nejmobliu. Vytáčky a výkruty nikoho nepřesvědčí o vašich dobrých ůmyslech. Pouze peníze na ůčtu které jsem vám zaslal, nebo telefon v ruce mě přesvdčí že nejste ZLODĚJ!
Jasně, sám musíte vědět, kde je pravda. Samozřejmě pokud máte vystudovanou VŠ s tímto zaměřením je jasné, že musíte také vědět, že do celé reportáźe dají jen to co lidi může zajímat, je jen na TV jak k tomu přistoupí, ale myslím si, že takové věci nedělá jen TV Prima, která v současnosti hledá nejlepší řešení pro to, jak získat nové diváky.
Vážený pane Votrubo,
Myslím že já i zbývajících ,jak uvádíte ,max. 29 zákazníků Vaší firmy by v prvé řadě uvítalo navrácení peněz. Výše uvedená debata je bezesporu zajímavá. Naprosto chápu , že se podnikání nemusí vyvíjet tak jak si člověk maluje. Nicméně asi by bylo logické v hledání důvodu neúspěchu začít u sebe .
Jsem ochoten uvěřit i tomu , že ve Vašem jednání nebyl od počátku úmysl se neoprávněně obohatit.Fakt je bohužel ten, že stále jěště máte mé peníze.Jen pro zajímavost, kolika zákazníkům ještě dlužíte jejich peníze ?
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Milá Pavlíno M. nevím, kde chodíte na ty Vaše vtipné hlášky o tanci, ale uvědomte si, že problém se týkal maximálně 10-20 zákazníků, většina již peníze dostala a mám tady na stole originál vklady na jejich účty ze dne 26.3. a 27.3., kdy byly v těchto dnech již připsány peníze na účty zákazníkům z reportáže a televize Prima 27.3. po 19:30 zalhala svým divákům z úst Mirky Čejkové, stejně jako lhali naši zákazníci v režii a střihu lživého reportéra Jirky Fröhlicha, který neprofesionálně tuto reportáž zpracoval, takže reportáž určitě nebyla objektivní ani vyvážená, jak ve svém neprofesionálním vyjádření píše pan Ladislav Pavlík, tiskový mluvčí TV Prima. S těmito jasnými důkazy připravujeme s právníkem žalobu na TV Prima, tuto reportáž bude posuzovat i RRTV (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) a uvidíme, kdo má jakou pravdu. Tím nepopírám, že i my jsme pochybili v některých sporech se zákazníky a chybu za firmu UnitedStores.cz, s.r.o. přiznávám, nicméně úlet bulvárního zpravodajství Pavla Zuny je mnohem větší a rozsáhlejší než zmiňované problémy. Proč o nás nenatočila reportáž televize Prima, proč o tom nepsala Mladá Fronta, nebo bulvární Blesk? Kauza NejMobil.cz je práce jedenoho reportéra, a to Jiřího Fröhlicha, který si na nás dělá kariéru. A všechny konkurenční média se tomu smějou, stejně tak známí z řad inzerentů a celá ČR se směje klesající sledovanosti TV Prima, která se bulvárem snaží bojovat s TV Prima a ČT1.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Omlouvám se, ve 2 případech mělo být místo TV Prima zmínka o TV Nova. Že Prima se marně snaží Novu dohnat, sledovanost zpráv na Primě stále klesá, a že kdyby byl problém tak velký, jak ho Jiří Fröhlich nafouknul, určitě by to bylo i na Nově a v dalších médiích. Stojím si za tím, že si na nás pan Fröhlich honí triko, že má osobní vztahy s jednou naší zákaznicí a stěžovatelkou v reportáži a je to jeho osobní msta vůči společnosti UnitedStores.cz, s.r.o. a protože byl sám jedním naším zákazníkem a omylem dostal zboží na dobírku (i když ho už zaplatil převodem), schválně tu dobírku zaplatil, aniž by nás předtím kontaktoval (mohli jsme mu to klidně poslat znovu bez dobírky, což umíme online přes PPL a dostal by balíček o den později) a schválně celou tuto kauzu nafouknul. Příští týden, hned v pondělí, zveřejníme jména postižených zákazníků, jejich počet, způsob vyřešení a bude zveřejněna nová tisková zpráva ohledně kauzy Prima a spolu i se scanem originál žaloby na TV Prima a možná i na některé naše zákazníky za to, že v reportáži Jiřího Fröhlicha lživě prohlásili, že 27.3. v 19:30 tyto peníze na účtě neměli, přitom je tam fyzicky již měli.
Hlavně napište, na kterých stránkách se dozvíme, (ale po pravdě!!), kterým lidem ještě dlužíte (nedlužíte), a jak rychle jste jim zaplatil. Možná se někdo najde, který Vám poděkuje za ponaučení , jak se v budoucnu nenechat napálit p. Votroubo.
Pane Votruba, měl by jste se tak trošku zamyslet jelikož vy proti primě nemáte šanci oni jsou 100% v pravdě a vy tady těm lidem jen lžete. Každopádně nejmobil.cz býval dobrý e-shop ale dostal jste ho sám do dluhů. Ono toto člověku už ani nepřijde jako neštěstí ale jako dobrá zábava na Váš účet protože až začnete něco dělat pořádně tak tu diskutujte ale furt se vymlouvat není zrovna nejideálnější ve vašem případě. Raději si tady vypisujete kecy, které jsou jen něco jako v tom smyslu zbytečné než, aby jste se zamyslel a začal vracet lidem a všem co dlužíte peníze. Jak to sleduji Vaše vyjadování tak se díváte na sebe jak jste spadl na dno ale tam jste si pomohl sám a lidem , kterým dlužíte by jste se vy měl POŘÁDNĚ OMLOUVAT první splaťtě dluhy a pak se ohlížejte na sebe!! ˇHOVNO TANCUJE A JEŠTĚ SI DÁVÁ RUCE V BOK, ŽE?ˇ
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
A vzhledem k tomu, že jsem narozdíl od pana Fröhlicha (gymnázium Semily) i Pavla Zuny (ekonomie v dobách KSČ) měl možnost vystudovat na VŠ obor Mediální a komunikační studia, pevně věřím, že padne i pokuta od RRTV (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) za klamavou reportáž a její neobjektivní zpracování.
Tomáš Votruba - UnitedStores.cz, s.r.o. (neregistrovaný)
Pan Hajda oběhal všechny banky a vkládal ty peníze přímo v daných bankách přímo na účty těm konkrétním lidem, což každá banka zpracuje do 10 minut, takže budeme mít výpisy s přesným časem, kdy to měli zákazníci na účtu. A s panem Jiřím Fröhlichem už komunikuju 2 měsíce a mezitím jsme si volali asi pětkrát a volal mi několikrát i do USA, moje vyjádření bylo v obou reportážích asi 10x delší, než pak režie Primy vystřihla a pan Fröhlich se mi sám omlouval, že je mu líto, že netušil, že těch stížností je tak málo a že ty peníze tam ti zákazníci opravdu měli. Takže za pochybení a neprofesionalitu redaktora Jiřího Fröhlicha zodpovídá Pavel Zuna jako šéfredaktor zpravodajství TV Primy a škodu zaplatí management a vlastníci TV Prima.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).