Vlákno názorů k článku Proxy servery: jak se falšuje návštěvnost od Tom Tobula - Měřit imprese je pro zákazníka zadávajícího si reklamu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 1. 2005 13:55

    Tom Tobula (neregistrovaný)
    Měřit imprese je pro zákazníka zadávajícího si reklamu jen naprosto vedlejší ukazatel. Jediný rozumný je měřit si výsledný obchod.

    Zde je ale zase potíž u poskytovatele reklamy, protože to si neověří zase on.

    Nejsem přesvědčen, že k pádu bannerové reklamy vedlo právě falšování impresí, ale spíše vznikl dojem, že bannery negenerují business.

    Otázka ovšem je, zda taková reklama alespoň nebudí "povědomost", resp. "značku". To se měří mnohem obtížněji (průzkumy respondentů apod.) a zde jsou bannery možná dodnes podhodnocené.
  • 28. 1. 2005 10:56

    Karel Mrázek (neregistrovaný)
    Přesně tak. Bannerové reklamy s platbou za čas a imprese jsou skutečně dobré pouze na budování brandu.

    Pro investora provozujícího e-byznys je nesporně efektivnější inzerovat za lead nebo sale (např. v nějaké affiliate síti). Pak totiž platí jenom za přínos, který skutečně nastal a ne za shlédnutí stránky proxy-podvodníkem..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).