Co se tyka mensich webu, tak je velmi pravdepodobne, ze muze dochazet k docasnemu klamani inzerenta, jehoz reklama server take zivi. Zamerne rikam docasnemu, protoze si nemyslim, ze by to zadavatel po nejakem case nepoznal (napr. pocet odkliku banneru, pocet reakci na PR clanek a tak dale).
Ale u vetsich hracu hlida navstevnost nejaky nezavisly auditor, takze tam by neco podobneho dlouhodobe rozhodne neproslo.
Co když si člověk usmyslí, že udělá web, který během tří měsíců bude mít 20.000 impresí denně? Pokud je alespoň trochu znalý marketingu, jistě sežene pro svůj server nějakého inzerenta, který většinou o těchto věcech nemá ani tušení. Jistě namítnete, že inzerent již takovouto reklamu na daném serveru nezopakuje, ale myslím, že tímto si hlavu podvodník lámat nemusí. Pokud uvedu příklad, za několik měsíců si ze svého webu vydělá 100.000,- a je mu jedno, že někoho vlastně "okradl". Potíž je však v tom, že sami inzerenti pak mohou kvůli takovýmto jednotlivcům ztratit důvěru v internetovou reklamu, což by byla jistě velká škoda.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).