Souhlas. Hodne se zmenilo urcite i spustenim VV a BH. Ono vubec v prazske lokalite pocet set-top-boxu (mirne, ale stale) roste uz od nejakeho roku 2002, coz urcite nikdo nemonitoroval. Kazdpadne alespon odhad prodeje STB v obchodnich retezcich by byl rozhodne zajimavy, uz jen ze sociodemografickeho a marketingoveho hlediska (kolik lidi si je ochotno koupit i podstatne drazsi zbozi nez je nutne, z cire pohodlnosti, jen kdyz to maji "u nosu" :)). Skoda, ze neni k dispozici.
asi bych nerekl, ze se musi jednat vzdy o drazsi zbozi, ale ze si kupuji zbozi z obchodu, kde tomu obvykle nikdo nerozumi, neporadi, krome "toto si kupte, to kupuji vsichni".
Proste klasicka marketingove zvladnuta psychologie davu. I kdyby 100 lidem slibili (a nakonec i dali) uvedene zbozi zadarmo, vyplati se jim proste "udelat naval" :). E-shopy pusobi v tomto smeru o poznani racionalneji, zadny naval se zde jaksi nekona. Na druhou stranu nikdy neoslovi zakazniky, kteri nemaji pripojeni, kterych je porad jeste hodne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).