Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Radek Stavinoha: Invia je na prodej, ale ne za každou cenu od anonym - Presne tak! Mam uplne stejnou zkusenost! Jiz NIKDY!!!...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2007 12:09

    anonymní
    Presne tak! Mam uplne stejnou zkusenost! Jiz NIKDY!!! zadneho sprostredkovatele ala Invia! Kdyz, tak jedine naprimo s osvedcenou cestovkou a nebo si to zaridit sam. Dolenou jsou pres zprostredkovatele kupoval 2x a vzdy tobyl krach a jen jsme se vratili nastvani a odpocinuli jsme si doma po narocne a stresujici dovolene. Fakt uzasny.
  • 13. 6. 2007 12:29

    hexx (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasim. Ale jak uz jsem psal vyse, webove stranky techto zprostredkovatelu jsou dobre v tom, ze si alespon udelate predstavu o soucasnych nabidkach a muzete porovnat cenove urovne zajezdu, letenek a ubytovani. Ja to beru jako informacni zdroj, nic jineho. Na to je to dobre.
  • 13. 6. 2007 13:18

    Michal Tuma - INVIA (neregistrovaný)
    Pane Pete, vaše příspěvky v diskuzích jsou až nápadně zaměřené proti INVIA.CZ, že si skoro už myslím, že děláte v oboru. Naposled jsem reagoval na Váš příspěvek tady:

    http://cestovani.ihned.cz/c4-10067250-21004160-008000_d-jedte-lette-ale-nenalette

    Vyzval jsem Vás, abyste mi poslal bližší informace, abych se mohl podívat na Váš případ - ale vůbec jste se neozval. Takže to asi nebude tak vážné, každopádně výzva platí dál - můj email máte.

    Jste výjimka mezi našimi klienty. Většina rozumí tomu, že v případě reklamace za sebou mají silného partnera (nás). Pokud byste si koupil ten zkažený zájezd přímo u CK, jste na to sám. My za svými klienty stojíme a záleží nám na tom, abychom meli v nabídce pouze kvalitní CK. Což dokážeme zajistit díky zpětné vazbě od klientů.

    Už léta jsme největším partnerem řady CK - nám i jim záleží na kvalitním vztahu jehož cílem je spokojený klient.
  • 13. 6. 2007 14:31

    Pet (neregistrovaný)
    To jsou kecy, materiály jsem vám tenkrát poslal, ale reakce nulová. Naštěstí se mi podařilo po pár měsících nekonečnýho psaní spoň získat zpátky část vyhozených peněž, zkaženou dovolenou to ale nenahradí. Od konkurence nejsem, ale na podobný firmy po podobných zkušenostech je jediný recept: varovat před jejich praktikami a obejít je.

    Jinak na mě bohužel dopadly v praxi všechny ty momenty, které jsou v rozhovoru zmíněny: call centrum obsazené brigádníky, off-line systém, pochybný způsob aktualizací a komunikace s cestovními kancelářemi. Takhle v rozhovoru vypadají ty zmínky dost nevinně, v praxi to je ruská ruleta: zaplatíte pár desítek tisíc a buď to vyjde nebo nevyjde. U mě to hold nevyšlo.
  • 14. 6. 2007 13:29

    Michal Tuma - INVIA (neregistrovaný) (neregistrovaný)
    Pane Pete, máte pravdu, tehdy jsme nebyli schopni váš problém vyřešit, protože jsme začínali a v Invii pracovali všichni na brigádě prakticky za svačinu. To jste asi nikdy nezažil - pracovat a nedostávat pořádnou mzdu, že?? Ale teď už se to stát nemůže, všichni brigádníci mají u nás aspoň 50 Kč za hodinu, což je ještě víc (myslím o 90 haléřů), než jim ze zákona musíme dát. Mají tedy silnou motivaci se snažit, protože jinak bychom je mohli i potrestat a třeba jim těch 90 haléřů v krajním případě i vzít. Teď už všecko funguje jak má, nemusíte se lidi bát ničeho a zájezd si kupte.
  • 14. 6. 2007 14:22

    anonymní
    Pane Pete, máte pravdu, tehdy jsme nebyli schopni váš problém vyřešit, protože jsme začínali a v Invii pracovali všichni na brigádě prakticky za svačinu. To jste asi nikdy nezažil - pracovat a nedostávat pořádnou mzdu, že??

    Problém je, že tohle přece zákazníka vůbec nezajímá, ten se prostě nevrátí a ještě vám udělá negativní reklamu. To je jako by mě řidič autobusu vykopl 5 km před konečnou s tím, že za ty peníze se se mnou nebude trmácet 3 zastávky, když ví, že nikdo další už nepojede a on má malý plat.
  • 15. 6. 2007 16:50

    Tomas (neregistrovaný)
    To je asi legrace, a vydavate se za pana Tumu?

    Kazdopadne jsem se hodne zasmal.
  • 19. 6. 2007 12:45

    MarekM (neregistrovaný)
    Ja jsem jel loni s manzelkou na Ibizu na svatebni cestu a resil jsem to pres NetTravel. Musim rict, ze to bylo poprve pres Internet, ale byl jsem maximalne spokojen, vedel jsem pres jakou cestovku to je, v netTravelu odpovidali velmi rychle a byli dostupni i pres telefon, ktery jsem rad vyuzil, protoze bylo do odletu cca tyden. Dovolena paradni az na problem s velkym zpozdenim letadla CSA z Ibizy, ale za to nemuze ani cestovka ani zprostredkovatel.
  • 13. 6. 2007 11:01

    Pet (neregistrovaný)
    Docela mě pobavilo: "Stává se to a je to pro nás nepochopitelné, myslíme si, že nabízíme lepší služby."

    Bohužel osobní zkušenost je naprosto někde jinde.
    1) Na základě mailu jste nuceni prakticky okamžitě zaplatit desetitisíce, Invia požadovala vytisknout, podepsat a okamžitě poslat originál smlouvy. Pak nebyli schopni měsíc!!! přes několik urgencí vrátit jimi podepsaný originál smlouvy. Takže jedete na zájezd a v ruce nemáte vůbec nic!

    2) U Invii jsem si na základě podrobné nabídky objednal drahý zájezd, konečný organizátor pak poskytl naprosto jiné služby, horší hotely, zkrácený program... Prostě totálně zkažená dovolená. A pak si to zkuste v tom řetězci zprostředkovatelů, kteří za nic neodpovídají, reklamovat. A dokázat, že máte pravdu, když v ruce máte jen e-mailovou kopii smlouvy (ve které podrobná specifikace zájezdu samozřejmě chybí) a pod ten jeho popis by se vešlo skoro všechno. A celé je to o tom call centru - brigádníci s pochybnou kvalifikací to na základě vaší on-line objednávky objednávají off-line u nějaké cestovky, která sama taky nic ve skutečnosti přímo nezajišťuje a spoléhá se na nějaké další cestovky a čičmundy na místě. V tomhle řetězci si objednáte zájezd A a čičmunda na místě vám má zařazenýho do zájezdu B a jste v prčicích.

    Takže bych doporučoval si spíš vybrat kvalitní cestovku (třeba i zahraniční) a s ní jednat napřímo, ušetříte si problémy s jedním dost pochybným mezičlánkem. A to nemluvím o tom, že z těch nejpřitažlivějších zájezdů na Invii nic neplatilo, takže si něco poptáte a vám přijde odpověď typu: tohle za ty peníze nemáme, ale můžeme vám nabídnout toto (což je sice stejné, ale tak o polovinu dražší). O solidnosti svědčí i to, že tu nesmyslnou nabídku ani po ověření její nereálnosti nestáhnou a inzerují ji v pohodě dál.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).