V rozhovoru je uvedeno, ze invia je posledni tri roky v zisku. Predpokladam, ze se mysli roky 2006, 2005, 2004. Hospodarsky vysledek Invie za rok 2004 je ale -9 138 000.
Teda abyste rozumeli, jsem jen venkovsky affilak nezatizen ekonomickym vzdelanim, ale minus devet mega mi neprijde jako neco, co lze nazyvat ziskem ...
Ja jsem mel na mysli posledni 3 roky vcetne letosniho tzn 2005, 2006, 2007. Mate pravdu, ze v roce 2004 jsme vytvorili ztratu v souvislosti s budovanim call centra, zmemnou znacky a vstupem na Slovensko.
Tak to je opravdu síla :). Tak si říkám, jak ředitel/majitel firmy s obratem xxx M Kč může říkat takové blbosti a nepočítat celé roky. Buď nemá finanční vzdělání, případně nerozumí tomu, jak se v účetnictví a v normálním roce bere rok a nebo prostě mlží a mění fakta :).
Zatím máte dva roky v zisku, tak si to uvědomte :). To je síla. Holt důvěryhodné informace.
Už to vidím, jak příští rok budete vyhlašovat, že máte čtyři roky v zisku a že vás čeká dozajistě páty rok, a ať si Vás každý koupí :).
Každá firma je na prodej! Ne jen ta, která to o sobě prohlašuje. Když příjdu s dostatečně solidní nabídkou za každou firmou, tak je moje. Když nějaká firma o sobě pořád prohlašuje, že je na prodej a nikdo ji nechce (nebo jak vy říkáte vy nechcete), tak je to pro mě jen ukázka toho, že ta firma není nic moc, a že si o ní její majitele myslí, že má mnohem větší hodnotu, než její kupci, což je trochu divné. V normálním kapitalismu se totiž ceny vyvíjejí podle nabídky a poptávky a když se něco snažíte neúspešně prodat delší dobu znamená to typicky, že to vaše zboží je předražené. Takže se laskavě probuďte.
Si jen říkám, jestli tyhle mistifikace říkáte i případným kupcům (i když oni si to samozřejmě ověřují, takže asi ne, to jen tady hloupým lidem z Lupy není nic do Vašich výkazů a tak můžete mlžit a nebo spíš lhát (pochybuji, že majitel neví, jak dlouho je firma v zisku)).
Jinak být vašim affilate musí být síla, platy za click + pevná částka patří tak do roku 1995. Nyní jsou normální platby v procentech. A to, že někteří vydělají desítky tisíc za měsíc? Vždyť to nic není, po zaplacení nákladů atd, je z toho velké kulové. A kolik aff. to asi u vás vydělá? 5? 10? :)
Jinak vám ale nelze upřít, že vám to jede. Pokud se někomu něco nelíbí (affilate), je to jejich věc, a můžou jít jinam. Jen mě nadzvedly ty roky...
Přeji úspěšnou finanční dekádu :). Mějte se, a příště prosím informujte pravdivě, jinak to totiž nemá smysl, stejně se na to příjde a uděláte si jen ostudu.
mohu se zeptat, kde jste vzal informaci, ze vyplacime v ramci affiliate programu pevnou castku jako odmenu za prodany zajezd? Realita je takova, ze vyplacime 1 % z ceny prodaneho zajezdu, tedy plne vyhovujeme vasi vete "nyni jsou normalni platby v procentech".
Vy jste samé překvapení. Tohle, že je web multimilionové firmy? Se nestačím divit. Jak si může firma vašeho rozsahu dovolit mít nedostupnou farmu serverů?
Pane Adámku, abych pravdu řekl, vy jste také samé překvapení :) Naše firma se skutečně nejmenuje Invea, ale INVIA, takže náše web je k nalezení na http://www.invia.cz/ a je plně funkční. Myslím, že ve vašem případě bude lepší dvakrát číst, než zase jednou něco napsat.
Pane Adámku, vyjadřuji se pouze k tomu, k čemu mám co říci. V naší firmě mám na starosti affiliate program. Takže pokud máte otázek, velmi rád vám je zodpovím.
1) Používáte ke sledování aff. pouze cookies a nebo i část v URL? Pokud jen cookies, přichází aff. o několik procent příjmu.
2) Jak zajistíte příjem aff. při postupu aff. -> Invia -> tel. objednávka? Pokud to nemáte ošetřeno (jak už se tady psalo), přichází aff. o několik desítek procent příjmu.
3) Zobrazujete reklamy třetích stran (TravelDigest, Google, ...) i pokud vám pošle návštěvníka aff.? Pokud ano, nazval bych to přímo okrádáním aff. (platba za proklik myslím nepokryje ani budování vaší značky).
4) Výše provize 1 procento mi připadá velice nízká. Myslím, že by se slušelo platit minimálně desetinásobek (tedy aspoň 10 procent z celkové ceny zájezdu, to bych viděl jako základní provizi, která je u většiny obchodů běžná, provize pod 10 procent totiž není provize ale almužna).
Rovněž bych chtěl zpochybnit vaši vlastní marži, přece mi nechcete tvrdit, že při obratu 1 000 MKč máte zisk jen 5 MKč "Náš zisk z jednoho zájezdu je mezi 0,5-0,7 procent. Prodáme přes miliardu"?!
Celkově mi rozhovor pana Gabčana připadal trochu zastřený a nejasný (odhání konkurenty, chlubí se zisky, které nestojí ani za řeč a pozastavuje se nad "velkými" provizemi aff., které mi připadaji slabě řečeno jako směšné a nemotivující).
Že bude diskuze plná konkurenčích nadávek a pomluv se dalo čekat ale vy jste ješte k tomu i hloupej a nevzdělanej a mluvíte o věcech o kterých nic nevíte :-)
No, ucastnim se affiliate programu invie, je to sice jen takova bokovka, nevenuju tomu moc casu, ale kazdy mesic z toho vytece velmi slusna castka. Zkuste priste komentovat veci, kterym alespon trochu rozumite.
Pokud si myslíte, že tomu nerozumím, vaše věc. Mě jiné aff. taky generují určitý příjem, z kterého by nejeden člověk s průměrným příjmem mohl žít. Takže by se nedalo říct, že jsem úplný laik.
Šlo mi jen o to, že z mého pohledu je v silném nepoměru má případná odměna k obratu, který přinesu. Pokud se to ale zdá stávajícím aff. vpořádku ať si v tom žijí...
Jsem asi holt divný a staromódní, když si myslím, že standardní odměna pro prostředníka by neměla klesnout pod 10 procent z celkové ceny.
Ne, jste neinformovany. Odmena invie, kterou dostane od CK je cca 7 az 10 procent. Jako affilovi mi vyplati jedno procento + dalsi az dve procenta za kliky, tredy potencialne az 3 procenta z ceny zajezdu. To mi prijde vzhledem k okolnostem ok, zajezdy ostatne nejsou parfemy nebo nejake zbozi, kde je marze prodejce 30-40 procent. Nehlede na vysi cenu zajezdu.
Pokud byste se podival na podminky v zahranici, jsou vetsinou horsi nez ty, co nabizi invia. Cili ja jsem rad, ze jeji affiliate program existuje, nabizi podminky jake nabizi a provize vyplaci v podstate okamzite (do tydne az deseti dnu mam penize na ucte od chvile, kdy jsem odeslal fakturu).
Trochu z jiného soudku... Nic ve zlém, ale díval jsem se na Vaše stránky, na Váš vlastní web, kde nabízíte tvorbu webu jako webmaster a SEO úpravu webu apod a nestačil se divit... Když má sám "webmaster" řešeny všechny odkazy svého webu na jedné společné stránce jen záložkami tak to nesvědčí o znalosti tvorby webu a o probleamtice SEO ani nemluvě... A už vůbec ne požadovaným cenám za to... Web s odkazy mířící jen záložkami na jednu stranu ten kdo ví o čem to je by nechtěl ani zadarmo, natož za peníze... Je vidět, že o SEO ani tvrobě webu nevíte vůbec nic... Takové odakzy s epoužívají ve zcela jiných případech, jako je orietnace v dlouhék textu, např smlouvní podmínky apod. ale ne u celého webu... Jaký to má NEGATIVNÍ vliv na SEO zkuste zapřemýšlet sám... Nebo Vám to mohu za Vaše ceny 950,- Kč na hodinu při okamžité reakci, které nabízíte vysvětlit... :-)))
Já to nemyslel špatně a uvedl jsem to v úvodu svého dotazu... Tedy negativní tón to z mé strany určitě nebyl... jestli to tak působilo, nebylo to účelem... Účelem bylo poukázat na to, že sám rád negativní tón používáte při kritice jiných (byť třeba často oprávněně), ale "nezametete" si před vlastním prahem...
Tak za prvé jsem ti vykal, ale dobře, jsi přece jenom nějaký balík z balíkova tak to chápu a za druhé co tebe po tom kdo já jsem? Můj názor je ten že jsi hlupej člověk co ze sebe dělá tady blbce, to ti jako vlastní názor nestačí?
1) někomu nadávat, jen tak, je stupidní. Reaguj vždy k tomu, co říkám, a pokud si myslíš něco jiného, tak napiš svůj názor a ne, že daný člověk je blbej. Tohle je diskuse a ne pomlouvací klub, kde se budeme navzájem urážet.
2) :) jak se podívám na tvůj nick, tak mám dost :). Mě říkáš, že jsem blbej a přitom jediné, co tady děláš je, že mě paroduješ. Víš vůbec, že napodobování je největší forma obdivu :D.
Pokud nebudeš reagovat pod svým nickem a konstruktivně (ať se ti mé názory nelíbí sebevíc), tak na tebe prostě nebudu reagovat, protože to nikam nevede.
1) Používáte ke sledování aff. pouze cookies a nebo i část v URL? Pokud jen cookies, přichází aff. o několik procent příjmu.
Pouze cookies, a nesdílime váš názor, který je nejspíše založen na tom, že mnoho procent uživatelů má vypnuté cookies. Není to pravda, stačí si např. dohledat zde často inzerované statistiky služby Navrcholu.cz
2) Jak zajistíte příjem aff. při postupu aff. -> Invia -> tel. objednávka? Pokud to nemáte ošetřeno (jak už se tady psalo), přichází aff. o několik desítek procent příjmu.
Nijak neřešíme a ani to nemáme v nejbližší době v plánu. Náš affiliate je založen na online komunikaci. S online objednávkou je mnohem méně práce než s telefonickou a proto ji velmi rádi affiliate partnerům ohodnotíme, telefonickou nikoliv.
3) Zobrazujete reklamy třetích stran (TravelDigest, Google, ...) i pokud vám pošle návštěvníka aff.? Pokud ano, nazval bych to přímo okrádáním aff. (platba za proklik myslím nepokryje ani budování vaší značky).
Ach ty silna slova. Nyní okrádání, před vámi to někdo přirovnal k podvodu. Dovoluji si proti tomuto slovníku ohradit, schválně jsem se díval do statistik affiliate programu, jak se na konverzi do objednávky promítnulo zapnutí a vypnutí AdSense na našem webu. Věřte, že velmi nepatrně. Samozřejmě nepopírám, že reklamy využije několik návštěvníků k exitu z webu, ale jak jsem již napsal, z pohledu affiliate partnera nic podstatného. Máte snad jiná hmatatelna data a poznatky nebo je to podobná pravda jako výše uvedený s cookies?
4) Výše provize 1 procento mi připadá velice nízká. Myslím, že by se slušelo platit minimálně desetinásobek (tedy aspoň 10 procent z celkové ceny zájezdu, to bych viděl jako základní provizi, která je u většiny obchodů běžná, provize pod 10 procent totiž není provize ale almužna).
Nejsme CK, INVIA je CA, tedy sama žije z provize, zbytek vám již vysvětlil v jiném příspěvku pan Fandor.
Celkově mi rozhovor pana Gabčana připadal trochu zastřený a nejasný (odhání konkurenty, chlubí se zisky, které nestojí ani za řeč a pozastavuje se nad "velkými" provizemi aff., které mi připadaji slabě řečeno jako směšné a nemotivující).
Nevím v jakém stavu píšete tyto komentáře, ale již v titulku je psáno, že rozhovor je veden s panem Stavinohou, nikoliv s mojí osobou. Vcelku si tak sám snižujete důvěryhodnost svých komentářů.
Nevím v jakém stavu píšete tyto komentáře, ... Vcelku si tak sám snižujete důvěryhodnost svých komentářů.
Docházejí-li argumenty ad rem, začínáte útočit ad personam? Btw., když už tu tak diskutují lidé z Invia.cz, nechcete se zaregistrovat, ať pod Vašimi jmény nepíše někdo jiný?
Nikoliv, nedochází. Omlouvám se za danou poznámku, ale přijde mně minimálně úsměvné, pokud prvně pan Adámek naši firmu nazve INVEA, aby díky tomu hledal web na http://www.invea.cz a následně napíše, že rozhovor byl veden s mojí osobou. To je celé.
Jsem si původně nevšiml, že komentář píše jiný Radek...
Prostě jsem četl Radek, Radek...
Jsem holt popleta, který si spletl i Vaše jméno, Invea, Invia či jak (nebudu se zaobírat tím, jestli je dobře zvoleno, protože web typu dovolena.cz bych si samozřejmě nespletl).
Nic to ale nemění na mých poznámkách jak k vaší společnosti, tak k vašemu aff.
Je mi líto, pokud se vám zdá, že jsem mírně pod parou, ale takové už mé komentáře občas jsou.
Nebudu se dále obhajovat, protože ten který aff. rozumí, tak mé poznámky myslím chápe, a kdo mě chce zesměšnit, tak ať mě zesměšní, na dané věci to ale nic nemění.
Zatímco v zahraničí si web své affiliate hýčká, vy s něma vy*báváte úžasným způsobem. Nechápu jak pro vás někdo může dělat, když konkurenční možnosti jsou na jediný klik myši daleko.
Ty vaše řeči: nesdílíme váš názor, že někdo může mít vypnuté cookies, snížili jsme platnosti cookie na 14 dní a nijak se to neprojevilo, přes AdSense nikdo neutíká, nemá to vliv, s telefonickou objednávkou máme moc práce a tak vám za to nic nedáme....
Můžete mi nějak vysvětlit, co by vám udělalo předávat aff. kód i v url? Proč jste snižovali platnosti cookie? Proč zavádíte AdSense? Proč si nevážíte přivedených telefonických objednávek?
Já vám to řeknu! Protože se podle mě obohacujete na úkor vašich affiliate PARTNERŮ! Tohle by vám v zahraničí myslím nikdo netrpěl a divím se, že to všechny nechává chladné zde.
Podívejte, máme to, jak máme a funguje to. Platíme partnerům docela dost a skoro nikdo si nestěžuje, tedy kromě pána s pornoweby. S telefonickou objednávkou je opravdu moc starostí, pojďe si to zkusit, sednout si k nám na callcentrum a vyřizovat to. Tu práci si asi nedokážete ani představit! Proto za telefonickou objednávku neplatíme a nebudeme platit nic. Leda by si každý aff. odpracoval v call centru zadarmo svou směnu, aby se nám to vyplatilo.
Proč to sem prosím vás motáte? Že je call centrum těžká práce? Není nakonec celé to vaše slavné podnikání těžká práce? Co to je za nechutnou demagogii, to myslíte opravdu vážně?
Affil vám někoho přivede, ten člověk si objedná zájezd a vy vyděláte. Ten výdělek se uskutečnil jen kvůli affilu, ale on z toho uvidí velké kulové.
Stejně tak AdSense. Někdo vám přivede klienta a on uteče přes AdSense. Vy vyděláte, a on má zase kulové.
Nebo někdo přivede zákazníka, ten se rozhoupe ke koupi až za měsíc, ale to už je cookie dávno pryč. Affil má zase kulové.
Já to vidím tak, že někdo pro vás zadarmo pracuje a vy to považujete za správné, protože něco málo přece dostal. Proč to pro vás ti lidé dělají a neseknou s tím, to opravdu nechápu. Afill musí být vyplacen do posledního centu a vy byste měl být první, koho by to mělo trápit!
Předchozí příspěvek (ten co předchází tomu vašemu, ten, na který vy teď odpovídáte) jsem psal já, Martin Hruška, jsem řádně zaregistrován a nad příspěvkem podepsán! Tak prosím nevnášejte do diskuse zbytečný zmatek!
Pane Hruško, především v klidu. Můj příspěvek o tom, že se někdo vydává (nyní už spíše vydával) za mě a Michala Tůmu, reagoval na příspěvek anonyma, který řekl bych vcelku rozumně admini Lupy už odmazali. Nikdo vás z ničeho neobviňuje.
Za pana Gabčána se tu opět vydává někdo jiný, zkuste si najet na uživatelské jméno u předchozího příspěvku - slušně napsaného a pak na uživatelské jméno u toho arogantního - vždy se jedná o uživatele s jiným ID.
Zatímco v zahraničí si web své affiliate hýčká, vy s něma vy*báváte úžasným způsobem.
To je váš názor. Naši affiliate partneři, kteří s námi již dlouhé měsíce spolupracují tento názor nesdílí. Debatě s nimi jsme se nikdy nebránili a velmi rádi vítáme veškeré jejich podněty na zdokonalení vztahu INVIA.CZ - affiliate partner. Máte i vy reálnou zkušenost s našim affiliate programem nebo pouze vyvozujete závěry z napsaného?
Ty vaše řeči: nesdílíme váš názor, že někdo může mít vypnuté cookies,
snížili jsme platnosti cookie na 14 dní a nijak se to neprojevilo
Ano, toto skutečně ukazují naše statistiky, což chápu, mně věřit můžete i nemusíte, ale nemám důvod lhát, každý affiliate partner si toto tvrzení může ověřit v rámci svého účtu.
, přes AdSense nikdo neutíká, nemá to vliv,
Čtěte prosím lépe co jsem napsal, netvrdím, že AdSense a další reklamy nejsou exitem z webu INVIA.CZ. Tvrdím, že na počet vzniklých affiliate objednávek vzhledem k počtu přivedených lidí to nemá nijak výrazný vliv. Dodám, že samotného mě toto zjištění překvapilo. Klient je zkrátka vždy nevyzpytatelný.
s telefonickou objednávkou máme moc práce a tak vám za to nic nedáme...
Naši affiliate partneři před pár měsíci pochopili, proč jsme museli upravit naše podmínky z paušálu na procenta a snížit cenu za klik. Proto, aby affiliate partner byl i nadále konkurenceschopný a výhodný pro obě strany. Telefonická objednávka je stejný případ. Většina takových objednávek skrze affil by končila díky vyšší náročnosti na vyřízení, pro naši firmu ztrátou.
Můžete mi nějak vysvětlit, co by vám udělalo předávat aff. kód i v url? Proč jste snižovali platnosti cookie? Proč zavádíte AdSense? Proč si nevážíte přivedených telefonických objednávek?
ad url) nevím jak dokonale znáte náš affiliate program, ale v každé affiliate URL je jedinečný kód affiliate partnera
ad cookie) vysvětleno výše
ad AdSense) má to svůj velmi logický důvod. Věřím, že na to velmi rychle přijdete. Samozřejmě nás to netěší, ale jsou to nezbytná opatření v jistých situacích.
Já vám to řeknu! Protože se podle mě obohacujete na úkor vašich affiliate PARTNERŮ!
Ano, máte pravdu, náš affiliate program je skutečně stavěn tak, aby byl v zisku a nedomnívám se, že by na tom bylo cokoliv špatného, co by naše affiliate partnery pohoršovalo. Jako svého druho "online podnikatelé" chápou, že zisk je při podnikání důležitý a nelze někoho dotovat a tedy být ve ztrátě.
Tohle je dobré:
To je váš názor. Naši affiliate partneři, kteří s námi již dlouhé měsíce spolupracují tento názor nesdílí.
A potom citace z webu, kam vede odkaz: Chcete se i vy podelit o pozitivní zkušenost s affiliate (partnerským) programem INVIA.CZ? Napište nám na partner@invia.cz. Rádi zde váš príspevek zverejníme.
(Zvýraznění já).
Co k tomu dodat, že? :-)
Idea je taková, že pokud rozjedu aff, tak se musím dělit o každý zisk. Naprosto každý zisk.
Neexistuje tedy neodměnovat affilatera za tel. objednávky (když navíc v novinách se všude píše, jak jsou pro vás důležité) a nebo si dávat na web reklamu třetích stran, za které affilater nedostane zaplaceno.
Že odmítáte tracovat affilatera pomocí URL a snižujete platnost sušenky, u které by se nic nestalo, kdyby platila například rok, to už jsou jen třešničky na dortu.
Dívejte se na to tak, že když vám affilater přivede kohokoliv na web, tak má dostat své procento ze všeho. I když má zakázané sušenky, i když provede objednávku přes tel., i když provede objednávku přes váš kamenný obchod, vše tohle jde technicky poměrně jednoduše zařídit.
A samozřejmě normální aff. program odbourá ze stránek všechny ostatní reklamy, které nesouvisí čistě s jeho produktem, tak se to běžně dělá.
Do března 2007 byla nastavena na 30 dní, z našich statistik však vyplynulo, že stačí jí mit nastavenou na 14 dní. To se během uplynulých měsíců potvrdilo a jistě mně dá za pravdu nejeden náš affiliate partner, že na konverzi do objednávky se tato změna nijak neprojevila.
Radku, neměli bychom být takhle jedovatí na lidi kolem. Co když si to přečte někdo a pak si kvůli tomu nekoupí u nás zájezd, že se neumíme chovat? Pán se může splést a měli bychom reagovat příjemně, i když se nám to nelíbí. Nevzpomínáš si na firemní komunikační kurz? Tam se tohle přesně řešilo.
Michal Tuma - INVIA (neregistrovaný) (neregistrovaný)
Radku, nedělej si kozy tady na fóru. To kradeš, že když neprodáváš, tak i přesto jsi v zisku??? Protože já, ať to počítám jak chci, když nic neprodám a koupím si rohlík, jsem v mínusu.
Nechci být nepříjemný... ale i tak... necelých 2,5 roku nejsou tři roky.... A když se takto "nepřesně" a zavádějícím klamavým způsobem otevřeně vyjadřuejte i v článku, jak to asi působí na potenciální zákazníky z hlediska toho, zda mohou věřit Vámi prezentovaným informacím i ohledně zájezdů, když jim lžete již teď a ještě se to snažíte obhájit??? Nic ve zlém, neznám ani Vás ani Vaši firmu a nemám s ní žádné zkušenosti, ale již toto mi stačí na to, abych věděl, že minimálně obezřetnost vůči Vaší firmě je na místě...
diky za odpoved, bohuzel cisla za 2005 a 2006 nejsou online, ale snad nebudete muset casem argumentovat, ze jste zapocital do tech trech let i planovany zisk za 2008 ;)
Pane Stavinoho, na to že máte vysokoškolské vzdělání mluvíte jako malé dítě. O zisku z roku 2007 můžete mluvit až v roce 2008, jinak spekulujete a toto je krajně neprofesionální. Zajímalo by mě, co byste dělal, kdyby vám v září call centrum shořelo :-) Vaše slova nejsou přesná a možná by bylo dobré jich vážit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).