Mně připadá, že s tím novým barevným profilem a logotypem si jenom pohoršili. To staší bylo o dost lepší. Jinak souhlasím, že nustálá změna značky je na škodu.
Taky mi to tak pripada ... Jako by se vratili v case zpet... kazdy dnes prechazi na nova loga ktera maji RIZ a na prvni pohled z nich cisi dynamika a schopnost prevalcovat stavajici dynosaury oboru :-))) nebo tak nejak se to v tech marketingovych blabolech uvadi . Tomu, rekl bych, celkem obstojne vyhovovalo to puvodni logo s "riznutyma vlnama" ale tohle je opravdu zle ... ted radiokomunikace vypadaji jak jeste starsi dinosaurus nez cesky telekom
Muze mi nekdo vysvetlit proc je dobre porad menit image a nazev zavedene spolecnosti ? Vzdyt kdyz nekam drive prijelo auto se starym zavedenym logem CRa, tak vsichni vedeli o koho jde, nyni CRa v poslednich letech jiz tolikrat menili vzhled loga a obchodni nazev ze nevim s kym tu smlouvu mam uzavrenou. Chapu nazvy produktů, ale menit nazev cele spolecnosti, ktery ma u nas velice dlouhou tradici nechapu. A ze by CRa meli nejakou ponicenou povest ze by se museli prevlekat do noveho kabatu, o tom nic nevim. Diky za odpoved.
A to "Ceske ..." v nazvu presto ze to v nazvu spolecnosti ve skutecnosti nemaji primo poukazuje na to o co jim jde predevsim :-) ... myslim ze by toho dosahli lepe kdyby se prejmenovali na "O3" nebo jeste lepe "O1" :-))
Oosbně vidim problém v anglických názvech u firmy orientující se na domácnosti. Za 2 roky reklamní masáže byla spontánní zanlost Bluetone někde kolem 20 %, což je tragédie. Češi na to prostě nejsou - z toho důvodu vidím jako imbecilitu nejvyššího kalibru, když Telefónika prosazuje v ČR vyslovovat O2 anglicky jako "ou tú" - s tim pohořej a někdo z marketingu O2 a jejich reklamních agentur by zasloužil nafackovat. Používat takovej název pro firmu orientující se převážně na rezidentní zákazníky je komunikační zločin.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).