Podobná zkušenost. Využívám k mé velké spokojenosti UPC, budu se ale stěhovat do domu, který bohužel UPC nepokrývá. Ze všech možností, co tam mají, mi, vychází ČRa jako nejlepší. Protože UPC má 3 měsíce výpovědní lhůtu, chci s předstihem zařídit připojení, i kdybych měl nějakou dobu platit 2. První mail s dotazem jak postupovat, když v novém bytě je odpojená zásuvka TO2CR a já chci využívat jen net od ČRa, pevnou nechci, byl odeslán 5. září, potvrzení o přečtení se vrátilo 7. září, od té doby žádná odpověď (ve spamu to není, kontroluji). Beru, že e-mail není 100% garantovaný, zkouším odeslat dotaz znovu 24. října, pro jistotu s el. podpisem a poté 27. listopadu z jiné e-mail adresy. Vždy následující den dostanu potvrzení o přečtení a šlus. Pokus dovolat se na infolinku vzdávám po 5 - 10 minutách.
Rád bych si zřídil službu, ale poskytovatel zjevně nemá zájem. Co včil? (další alternativou je TO2CR a 3 Wi-Fi šmudlové, kteří nabízejí 256 linku za 500,- a ještě s dostupností typu v pátek večer to spadne a než se vrátí Lojza z chalupy tak to nikdo nenahodí).
Moje zkusenost s CRa je velmi podobna, bud neprijde odpoved vubec (a to jsem klientem CRa) nebo prijde o mesic a pul pozdeji klasicky dopis, ktery se sice tvari ze reaguje na onen email, ale ve skutecnosti se v nem odpovedi na polozeny dotaz nikdy nedockate. Ze vsech spolecnosti se kterymi jsem kdy mel co do cineni je CRa snad nejzaostalejsi co se tyce komunikace se zakaznikem. Tyto problemy byly uz pri zrizeni sluzby a jsou vicemene permanentni, jejich definitivni ukonceni planuji s ukoncenim smlouvy s CRa v brzke dobe.
premium jde zřídit jen na aktivní lince TO2, takže nejdřív se zeptat sousedů na tel. číslo a dle něj ověřit dostupnost premia a pokud je vše OK, zřídit linku u TO2 a poté odeslat žádost na čra...a na TO2 říct, že na lince se bude v budoucnu zřizovat adsl, jsou schopní to jinak zapojit přes združovač, což znamená že když jim čra pošlou žádost, zamítnou ji z technických důvodů
Právě to mám všechno ověřeno, na číslech sousedů služba údajně zřídit lze, ale chtěl jsem si to jen ověřit. Znám to zrovna u TO2CR u zákazníka, podle netového formuláře je vše OK, ale nakonec služba zřídit nešla.
To mám radost, že nejsem sám. Už přes měsíc se pokouším zjisit tak triviální věc, jako je způsob instalace Premium Sky. (Jiná možnost připojení v mém bydlišti není, jinak bych to dávno vzdal.) Na telefonní lince nedokážou odpovědět ani na tak triviální otázku, jako je dodaz na způsobe vedení kabelu od vnější antény, a na e-maily neodpovídají. A to jsem prosím potenciální nový zákazník. Těm stávajícím teda vůbec nezávidím.
Co k tomu rici, je to tak. Budto clovek prekousne tyhle administrativni kiksy, ktere dobre znam a snad kazdy druhy mesic resim, anebo to s nimi proste ukonci, coz udelam asi take hned jak to pujde.