jsou moc benevolentní.
Takovým zákazníkům jako je v článku zmíněný Mlčoch mají nabízet službu včetně instalace technikem. Pokud má takový zákazník pocit, že problém zvládne sám, tak ať si volá na placenou linku.
Radiokomunikace nabízeli připojení profesionálům kteří mají vědomosti.
V okamžiku, kdy začali nabízet internet i amatérům měli pro takové ldidi zřídit blbovzdornou podporu a blbovzdorné návody
Něco jako v USA - mikrovlná trouba se nesmí používat na sušení mokrých domácích zvířat...
prihlasovaci udaje mi neposlal ani Eurotel/Telecom k Internet express. Ty jsem se dozvedel az pri volani na zakaznickou linku. Docela me pobavil, kdyz mnou zvolene prihlasovaci jmeno (zaroven u nich schranka) cetl "diakriticky", coz jsem nezadaval ani ja.
Poslali mu SMSku, a řekl bych, že když to tvrdí, tak to mohou i prokázat, určitě to mají zalogované. Souhlasím s autorem původního příspěvku - když je člověk blbec, má si koupit kompletní servis. A pokud na ten fakt zapomíná, ať si ho někam viditelně poznačí.
Taky jsem zřizoval linku u ČRa a víceméně bez problémů. Všechno, co jsem potřeboval měli na webu, zbytek mi objasnil 15minutový rozhovor. Zřízeno za měsíc a 3 dny. Musel jsem prudit, ale dodali to na jejich poměry rychle. Když jsem měl technické problémy na lince, ozvali se druhý den po nahlášení závady a projevovali iniciativu. Oproti tomu, co jsem zažil u jiných velkých společností to bylo bez problémů - např. u Kyslíku mi pokus o pouhou aktivaci drátu, který jsem měl natažen doma, trval měsíc a půl s stál mně desetkrát tolik času. Závada byl nakonec blbě nainstalovaná telefonní zástrčka Kyslíku, kterou přijel opravit jejich maník (bylo to ale celkem rychlé)...
Je ale pravda, že druhá objednávka Čra "do firmy" byla s problémem - někde zatratili smlouvu, ale to se stává. Zákaznické linky jsou opravdu přetížené, navíc tam hraje nějaká přiblblá písnička, ale řeší to, co potřebuju. Takže - k čemu mi byla zákaznická linka Kyslíku s lepší odezvou, kam jsem volal desekrát a stejně jsem nic nevyřešil?
Jinak z článku na mně doslova dýchá neochota toho člověka něco dělat nedej bože přemýšlet. Pokud někdo něco takového chce, má si objednat buď služby na úrovni (což je patřičně drahé) nebo poskytovatele na svojí úrovni (malý/lokální), který kolem něj bude skákat, když se mu zamane. U globálního poskytovatele nelze očekávat, že se bude starat do mrtě o jednotlivé lidi, kteří si koupí nejlevnější produkt (a též jeho nejlevnější variantu)a ještě k tomu v akci. Takhle to prostě dneska nechodí a kdo si toho ještě nevšiml, měl by to vzít na vědomí a podle toho se k nim chovat. U mně to znamená, že je prudím preventivně (= kdy chci já, což bývá dřív, než to udělají oni) a tím je donutím vzít mně na vědomí.
Každopádně v dnešní době většinou máme možnost výběru a měli bychom ji využívat - tohle tam patří taky. Když se mi něco nelíbí, tak to prostě změním, protože můžu.
jenom k té době, než se provedlo připojení - když jsem přecházel od Tele-O2 k Radiokomunakacím, tak to trvalo taky přibližně měsíc, z toho 3 a půl týdne to trvalo O2, než mě jejich skvělý informační systém uvolnil adsl službu, aby mi Radiokomunikace zřídili novou. Jinak naprostá spokojenost, všechny informace jsem měl včas a na první zalogování OK.
A souhlas s tím, že zákazník typu p.Mlčocha by si měl objednávat služby tohoto typu s plnou instalací
Neumoznuje rozbit hubu premoudrelym modrym hovadum, jako je nick "i".
Kde v clanku je psano, ze mel pan Mlchoch potize s instalaci? Nikde! Problemy byly jen a pouze s komunikaci s CRa. Patrne pan "i" zna z pameti pristupove udaje vsech zakazniku CRa, ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).