No problem byl i v tom, ze pro danou byly mailove servery na res, bus i relay ale oni to odmitali prevzit, takze se posta vratila s hlaskou relaing denied :-(
Takze bohuzel na jsou zalozni MTA na prd :-)
zapomeli jste na drobnost. Tato funkce se uplatni, kdyz MTA nelze dorucit postu. Pokud MTA odpovi, ze je adresat neznamy, tak nastaveni timeoutu ztraci smysl :-)
Potrefena husa se vzdycky zve (i kdyz nevim, jestli jsem ji v tomto pripade ja) - takze se ptam, kde se tohle na MFF stava ? On by to treba i nekdo opravil, ale musi se o tom nejprve dozvedet ...
MTA si předávají maily snad přímo přes SMTP, ale je možný, že to mají v Ctt zařízený jinak. MTA se snaží opakovaně odeslat dopis, když na něj přijde řada, pokud to není možné, zařadí ho na konec fronty a jde to znovu dokola. Pokud vyprší časový limit, vrátí se dopis odesilateli (měl by ;-).
Server s prioritou 1 je obvykle přímo cílovým serverem.
Kam a jakým protoklem jsou dopisy "uvolňovány"? Obvykle to bývá složitější. ( Jako třeba na MFF UK, kde se jim často podaří dopisy přes dva SMTP-servery zacyklit. Ale třeba takovéto správce mají teď i v Contactelu.)
Ztracena posta se skutecne muze byt ulozena "v archivu". U kazde domeny se vyskytuji MX (Mail eXchange) záznamy, které odkazují na servery, které se starají o doručování pošty (MTA). Například u domény cmail.cz se MTA nejdříve snaží doručit poštu na server res.isp, pokud ten neni dostupny, tak na bus.isp a v pripadech kritickych na relay. V těchto serverech se pošta hromadí v distribuční frontě a ve chvíli, kdy je možné spojit se s POP/IMAP serverem a doručit dopisy adresátovi, jsou z této fronty postupně dopisy uvolňovány. V tomhle bych Contactelu věřil (i když je pravda, že minulý týden jsem v pondělí jednu dobu nenašel ani jeden MX záznam a pošta se vracela odesilateli).
Pouzivam prave onu placenou sluzbu PraActive a posledni postu mam z 25.8.2001 z 20:00. Postrehl jsem to po navratu z dovolene a od pondeli nedelam skoro nic jineho, nez se snazim s "odborniky" z Contactelu docilit napravy.
Od drobnych lzi, ze to nefunguje jen v pondeli az po zcela nesmyslne tvrzeni, ze ztacena posta je v archivu a bude mi dorucena pozdeji, jsme dosli az k tomu, ze se dozvidam jen: "K tomu Vam nemohu nic rici ..."
Jen prime skody, na case stravenem na naprave a na protelefonovanych castkach mam uz cca 2000 Kc.
A to nemluvim o tom, ze se me dodavatele a zakaznici zacinaji vyptavat, co ze to mam s mailem, ze mi nejde nic poslat.
O ucastnicich konferenci, ktere Contactel bombarduje chybovou hlaskou o me adrese ani nemluve ...
Fakt se jim to zkvalitneni za 50 milionu moc povedlo ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).