Vlákno názorů k článku Re: (Ne)Platím, (ne)platíš, (ne)platíme od drSpurny - Naprostý souhlas!! V elektronickém obchodu, který si může...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2007 21:39

    drSpurny (neregistrovaný)
    Naprostý souhlas!! V elektronickém obchodu, který si může založit kdejaký šejdíř, je zákazník vydán na milost či nemilost obchodníků. Např. v elektronickém obchodě Musica Bona (spolumajitel David Nebeský) jsem reklamoval vadné zboží - několikaměsíční anabáze a nekonečné urgování!! Telefon žádný, v mailu se podepisují "S pozdravem Musica Bona", hnus.
  • 14. 5. 2001 11:00

    m (neregistrovaný)
    to byl dobry vtip (tento clanek). vite jak je tezke, ne-li nemozne neco dostat z nasich e-obchodu - doruceni, reklamace,platba.. ted vas chci videt,jak si objednavate malickosti (knihy, cd, obleceni) z ciziny... Dodaci lhuty extremni, vubec zadna kontrola kdo tento obchod provozuje (v cechach alespon trochu dohledatelne), jak reklamujete, jak volate kazdy druhy den na celnici...

    no nic, jdu si nakoupit do kamenneho obchodu (az e-shopy dosahnou lepsich sluzeb, tak uvidime, treba se budu rozmyslet)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).