Podle mne je Web 2.0 pouze marketingový nástroj pro táhání peněz z firem, stejně tak jako SEO.
Jedná se o pouze čistou technologickou evoluci, kterou internet bez přestání prochází, tak jak nový SW a HW umožňuje nové věci.
Ano, web 2.0 umoznuje nove veci. A je snad takove faux pas tyhle novinky souhrne oznacit a pojmenovat trend, ktery je spojuje? V jinych oborech je to bezne, proc by ne i v IT?
Chcete-li slovickarit, dobra - vlastnosti aplikaci a sluzeb, ktere web 2.0 oznacuje, umoznuji nove veci. To snad rozporovat nebudete, sam jste napsal, ze web prochazi evoluci :)
1) Když se tomu dá nálepka tak se to snáz prodává.
2) Snáz se to prodává, když o věci rozhoduje jeden člověk (v tomto případě "ředitel informatiky").
3) Taky proto se o podobných bublinách jedná v Davosu nebo na Žofíně.
Takových změn bylo v minulosti hafo. Jenom se to nenálepkovalo. Až to jde zpeněžit, tak se tomu dá nálepka.
Vezměme si třeba věci, které padají do Web2.0. Na začátku se říkalo, že blogy jsou k ničemu. To samé Wiki a spol. Dá se tomu nálepka a už se vesele prodává. Než bublina splaskne.
Souhlasím, jen další marketingový tah, jak tahat z firem peníze ... evolucí prochází všechno a všichni.
Nejlepší je si přečíst na www stránkách že někdo nabízí vytvoření webové prezentace podle posledních standardů Web 2.0 (zajímalo by mě podle jakých standardů? ... to zas někdo objevil "Ameriku" a chce na tom zbohatnout).
Dnesni auta jsou uplne jina nez auta pred 10 lety. Maji ABS, airbugy, ESP, dynamicke vstrikovani....
Kupodivu zedneho pitomce zatim nenapadlo zacit tomu rikat AUTO 2.0