Me odpoved na dotaz prisla po sedmi dnech... osobne ocekavam, ze konec roku bude "zajimavy", hadam ze to sebeurceni (resp. z toho vyplyvajici registraci regulovane sluzby) necha spousta subjektu na posledni chvili. Lhuty na implementaci pocinaji formalne bezet pocinaje dorucenim rozhodnuti o registraci regulovane sluzby. Aneb jako to byva s danema... :-)
kde prosímtě doteď žiješ? Bylo by naprosto skvělé, kdyby u nás úřady odpovídali rozumně na dotazy, které dostanou, v řádu dní. Já mám napříč úřady problém, aby vůbec reagovaly v zákonné lhůtě (30 nebo i 60 dní) na oficiální písemnosti.
Kritizovat NÚKIB, že za dva dny ti neodpověděl na dotaz z ulice je už hodně ujeté. Tuhle povinnost mu nedává žádný zákon, žádná vyhláška. Narozdíl od jiných, tak NÚKIB komunikuje na úřad velmi dobře, lze se s nimi občas potkat, jsou aktivní, dávají informace, na to že jsou vlastně stát.
"Kritizovat NÚKIB, že za dva dny ti neodpověděl na dotaz z ulice je už hodně ujeté" Proč by to mělo být ujeté? Rozjíždí nesmysl co si prosadili a nedokáží ani poradit a odpovědět na nějaký mail? Jejich kalkulačka je naprosto k ničemu, nikde nejsou vysvětlené njasnosti, nikde žádná hotline a podpora. Tak ať jdou s takovým přístupem raději dělat něco jiného.
Ale tohle doslova nedělá normálně žádný český úřad, je vyloženě naprosté štěstí, když nějaká státní složka je komunikativní a sdílná. Ten zákon si nevymysleli sami, dostali od vlády za úkoly ho připravit a 99 % jeho obsahu je podle NIS2 (jo udělali nějakou vlastní invenci).
Nerozumím tomu, kde bereš očekávání, že se tebou bude takhle neformálně státní složka komunikovat a ještě jim to dávat k tíži.