Ano o tom to je :). Tyhle standardy slouží jen jako další definice do blokovačů reklamy. Taky používám nestandardní rozměry a nebo rovnou textovou reklamu, která je mnohem účinnější.
Navíc jsou tyto standardy už dávno stanoveny (na mezinárodním trhu, jak čtu anglické názvy typu Skyscraper, tak se jen směju, mohli rovnou napsat, že přebrali zavedené a ustálené definice a nehrát si na nic objevného, když to co popisují už jako určitý standard funguje po celém světě dobrých 5-10 let) a není je třeba dále upřesňovat...
Jako jediný přínos vidím, že zachovali anglické názvy (aspoň díky za to, že si nehráli na Dobrovského) a udělali pro vedoucí pracovníky přehlednou tabulku s českým popisem. Takže celkově nejde o nějakou "tvorbu" standardů ale o prostý článek s vysvětlením...
Každopádně díky i za to.
Trh stejně tyhle věci (rozměry a tím pádem i přenositelnost) řeší a u některých formátů už dávno vyřešil sám. Je to nutnost, aby se neplýtvalo prací designerů a grafiků.
Můj nejoblíbenější banner je text (jak už jsem psal) o velikosti +2 s fontem Verdana :) a nejlépe s mouseoverem do modra.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).