Tady asi nešlo o omezování, ale o skutečnost, že forma reklamní upoutávky vypadá, jako by byla psaná autorem emailu.
Nic proti reklamním patičkám v emailu, my je na Pandoře také dáváme a jsou úspěšné, ale je neseriosní, aby vypadaly, jako by je psal autor emailu. V novinách je také reklama oddělena a většina redakcí (snad všechny seriosní) zakazují, aby se tvářila jako redakční materiál...
"Reklama v emailech překračuje meze"
Tímto úvodem s dramatickým podtextem uvedl autor svůj článek. Myslím, že je potřeba si především říci, že Internet je byznys jako každý druhý. Email.cz se netají s tím, že tato forma reklamy je pro inzerenty velmi zajímavá a tudíž na Emailu permanentně vyprodaná. Email.cz se snaží vkládat patičky jen pokud možno odzkoušeným a "prověřeným" klientům, kteří nabízejí výhodné zboží či služby pro naše uživatele. Jsou to informace o slevách a mimořádných akcích a upozornění na dobré weby.
Zmíněný inzerent je velmi seriózní společnost, která dosáhla v uplynulém období obratu 200 mil.Kč via Internet a upokojila kvalitně tisíce našich uživatelů.
Myslím, že na této formě reklamy není nic "závadného" a podle mne forma krátké, úderné upoutávky uživatele Emailu nijak neomezuje.
Roman Franc
Email.cz
**********************************************
http://kalendar.email.cz - nová služba na Internetu
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).