proč by bylo třeba zachovat reklamu na ČT ? jen kvůli tomu, aby několik jinak impotentních "tvůrců" nacucnutých na ČT mělo zajištěno živobytí ? Jděte do háje. Koneckonců Nova i Prima financují "kultůru" a to i tu oceněnou různými cenami jako kvalitní, vlastně více nežli ČT
Senát ještě může zhatit snahy Novy a Primy kteří rozjeli obrovskou masáž diváků a poslanců, aby z ČT 1 a ČT24 reklama nadobro zmizela. Vrcholem masáže byly některé nepravdivé reportáže o zrušení reklamy z veřejnoprávní televize v Televizních novinách na Nově. Strašení Novy arbitráží je také nepřípustný nátlak na poslance. Snad tedy všichni poslanci nepodlehnou a zvítězí zdravý rozum. Je třeba reklamu na této televizi zachovat, alespoň v menší míře.
Posunutí termínu konce digitalizace z virtuálního data 11.11.2011 na reálné datum dokončení digitalizace na 1. červenec 2012 je jen důsledek toho, že je třeba vycházet z reality a ne ze zbožných přání lobistů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).