Vlákno názorů k článku Rozprodej Volného je tečkou za největší sérií českých internetových karambolů od Tomáš Kapler - No synergický efekt je spojení dvou faktorů, přičemž...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2010 0:12

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)
    No synergický efekt je spojení dvou faktorů, přičemž výsledek je víc než součet obou faktorů, opak je disnergie

    V tomto případě často o synergii nešlo už proto, že se nespojovaly dva faktory, ale prostě jeden se snažil rozšířit nějakým směrem. Výjimkou jsou samozřejmě weby typu Svět Namodro, které operátoři koupili s bůhvíjakou vizí a ty pak téměř okamžitě zkrachovaly, protože prostě telco firmy z principu fungují zcela jinak.

    Jinak bych k tomu nebyl tak kritický - musíme si uvědomit dobu vzniku, tehdy byl nedostatek obsahu i aplikací, které by dostatečně využívaly sítě operátorů. Navíc internetu nikdo moc nerozuměl a taková technikálie se špatně nabízela, mnohem lépe se to prezentovalo na obsahu.
  • 6. 9. 2010 16:06

    Gutbayer (neregistrovaný)
    Problém není v tom, že by synergie nefungovaly, fungují výtečně. Problém je v nadužívání toho slova a v hledání synergií tam, kde si je übermanažeři přejí vidět, ale nemohou nastat :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).