Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Zdeněk Šámal: Televize Z1 chtěla odejít z DVB-T, stálo ji 40% nákladů od PV - Nejdřív skvělé všeobecné zpravodajství na 100% při mizerném...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 9. 2. 2011 17:05

    PV
    Nejdřív skvělé všeobecné zpravodajství na 100% při mizerném pokrytí a penetraci settopboxů. A jen co se pokrytí/penetrace rozšířila (plus vzrostl podíl vybavenosti satelitem) nesmyslné omezení na "business TV" pro pár lidí, kteří si byznys informace najdou na netu právě, když to potřebují a ne když to jim to neservírují v televizi. A pak náhlý konec tedy zmaření všech dosavadních investic. J&T jako investor se chová tak že by jim rozumný člověk neměl svěřit ani kačku....
  • 9. 2. 2011 18:55

    bez přezdívky
    souhlas. Jen bych doplnil, že kdyby Z1 neměla nekalou konkurenci ČT24 , tak mohla pokračovat v tom skvělém všeobecném zpravodajství a s těmi výbornými redaktory. S výrazně menšími náklady nežli ČT24. A hlavně nikdo Z1 nemusel povinně platit.