Nechápete rozdíl a asi jste nezařil co DIGI "dokáže", dobře připomenu.
Naprosto zásadní věc je to, že UPC má své techniky a problém v zařízení je JEJICH problém. DIGI se od začátku staví tak, že technika je vůbec nezajímá a technik NENÍ jejich zaměstnancem a tudíž toho člověka k ničemu nedonutí. Ano, slušný technik klidně dojde druhý den. Ale flákač když nedojde za měsíc, za dva i víc tak co se stane? Na ifolajně vám poví že to není jejich problém!!
A k vrácení peněz, pozor přijde perla pro znalce satelitní techniky. Po dvou měsících kdy jsem měl rozbitý přijímač jsem požádal o vrácení peněz. Přišlo zamítnutí s odůvodněním volně cituji: "žádost o vrácení peněz zamítáme, protože signál jsme k vám odesílali správně a korektně, tudíž na náhradu nemáte nárok".
Přečtěte si nějaká fóra a uvidíte že takových "story" o DIGI existuje tuna. I v nějakém občanském judu byla ženská s naprosto stejným problémem jak já akorát jí to nešlo půl roku a nevrátili jí ani kačku.
Tedy donutili jste mě k tomu zopakovat VARUJI PŘED FIRMOU DIGI - jsou to PODVODNÍCI!
Já přijímač už dostal rozbitý a měl jsem ho v pronájmu. Reklamace trvala dva měsíce, čímž v DIGI jednoznačně porušili zákon. Stálo mě to desítky telefonátů a několik doporučených dopisů. Kdybych neurgoval nespravili by to ani za rok.
Jak se vyjádřili k vrácení peněz jsem už psal, tedy ta firma mě OKRADLA o 2x260 korun.
Jediná šance jak to z nich dostat je (byla) soudit se s nima.
Kdo z vás by se soudil o 5 stovek??
A jak říkám, takových případů je/byla spousta, je/bylo to vidět na fórech, totožný případ s mým byl v televizi.
Já se nebojím PRAVDU říct, ta firma bez ostychu porušuje zákony a OKRÁDÁ lidi.
Tak to POZOR! Opět jste vedle jak ta jedle. Firmy jako banky, mobilní operátoři, kabelovky atd. si naprosto běžně mění VOP "za chodu". Ve smlouvě je většinou napsáno akorát něco jako že člověk souhlasí s aktuálními VOP a pokud ne má se bránit. Jenže slušnější firmy dají aspoň trošku lidem vědět že VOP mění, ale např. i mobilní operátoři na to dost kašlou o DIGI ani nemluvě. Firmy v tichosti VOP změní na webu a tím "splní" informování klientů.
Tedy - v době podpisu smlouvy si zařízení ještě měli "sbírat" technici. Protože to dělali zadara tak na to kašlali a přišli buď za půl roku nebo nikdy, podobných případů byla plná fóra. Proto to v DIGI změnili.
V průběhu roční smlouvy DIGI změnilo podmínky tak, že zařízení vracím já sám na své náklady.
Tedy jen další sprosťárna od DIGI.. Kolik jich tu společně ještě najdem??
Jistě, DIGI TV zůstává stále velkou neznámou. Kromě Skylinku vlastním právě i DIGI TV. Instaloval mi zařízení naštěstí člověk z oboru. Podívejte se na kvalitu instalací ve svém okolí. Nedivím se, že lidé mají problém s příjmem. Po pár dnech jsem ovšem musel přístroj díky neustálému bootování reklamovat. Vše proběhlo v naprostém pořádku. Sepsal jsem novou smlouvu a vyměnili mi kus za kus. Jistě, jednu dobu jsem musel každý měsíc volat infolinku kvůli reautorizaci karty. Ale za tu cenu se to prostě vyplatí. Dokonce jsem si vyřídil druhý přijímač, pro který jsem si zajel, zaplatil aktivační poplatek a jsem spokojený. Všímáte si, že jsem musel projevit AKTIVITU? Ano, místo neustálého lamentování jsem si vše zařídil sám. Vaše příspěvky jsou POUZE výmluvami a sebeobhajobou. Nedělejme si iluze, že je zákazník na prvním místě.
v článku je podle mě opomíjena jedna docela zásadní otázka těch nabídek - CSlink a Skylink musíte rozjet na vlastním zařízení a Digi a UPC zařízení dodá.
Tedy u prvních dvou dáte za dobrý HD sat tak dva až pět tisíc u druhých dvou nic.
Ale i tady je rozdíl - UPC dodá podle mě o něco lepší zařízení a "umí" dodat i HD, Digi dodá totální sra*ku.
No a poslední rozdíl mezi UPC a Digi - technik UPC je u vás při poruše do dvou dnů, technik Digi MOŽNÁ za měsíc až dva nebo taky za půl roku. A celé ty měsíce co vám to "nejede" platíte a nedostanete nazpátek ani kačku.
Tedy z pohledu technického je jasná volba buď Skylink/Cslink pokud s tím umíte nebo UPC pokud neumíte. DIGI je obrovský risk, pokud se něco podělá jste víte kde..
Jinak celé to výše popsané lze rozebrat i z cenového hlediska, ale to mělo být už v článku..
add technici: nezovšeobecňovať. Aj zmluvní technici Digi TV dokážu reagovať rýchlo (v priebehu 1, 2 dní). Naviac existuje také niečo ako nemožnosť využívania služby - a teda vrátenie peňazí. Lenže to by si zákazníci najskôr museli prečítať VOP a riadiť sa podľa nich (teda o preplatky žiadať a doložiť podkladmi). Ale je možné že v každej krajine sa Digi chová inak.
Tak je pravda, že v případě nemožnosti užívání služby z důvodů jejich závady třeba na přijímači, se Digi Tv chovalo příkladně. A posílalo zpět peníze. O těhle případech vím. Tak též peníze vracívá i IPTV Telefonica O2. Co se týče techniků, tak jsou známé případy, kdy se nějaký týden čekalo i na technika UPC. Jakož jsou známé i případy, kdy se technik Digi Tv opravdu objevil druhý den. Nic méně. Myslím si, že z tahových objevení a neobjevení lze udělat průměr a pak z toho vychází celkem to, co bylo napsané. Tedy technici UPC a Telefonica O2 se zpravidla objevují v čas a kde mají a technici Digi Tv se zpravidla neobjevují. Ale existují v obou případech vyjímky, to samozřejmě.
Ale stále tam nevidíte ten rozdíl. Digi se k problémům staví tak že problémy technika/techniky NEJSOU vůbec jejich problémem! A z toho už jen pramení všechny následné problémy, komunikace, reklamace atd atd..
A už jen dodám takovou závěrečnou perlu. Pokud DIGI (jako já) znechuceně ukončíte, musíte na své náklady poslat přijímač i parabolu poštou kamsi do Brna, aspoň to tak ve své době bylo. Pokud se nepletu tak u UPC toto vyřeší technik..
Digi Tv bylo od samého začátku ,,vyhlášené" tím, že smluvním technikům neplatilo, takže oni pro ně dělali v podstatně zdarma, peníze od nich dostávali s obrovským zpožděním nebo vůbec, takže na tom prodělávali, proto jim také všichni technici utekli. A moc nevěřím tomu, že nějaké ještě vůbec v dnešní době v ĆR mají...
S tím přijímačem. Tam bylo více možností. Zákazník si mohl pokud vím příjímač koupit do svého vlastnictví a pak samozřejmě už byl jeho a zodpovodal si za něj sám. Také ho mohl mít v pronájmu a pak za něj zodpovídalo Digi Tv a on platil nájem. A asi záleží na tom, jak se k tomu postavil ten technik nebo jak v té či oné oblasti fungovala-nefungovala komunikace mezi takovým smluvním technikem a Digi Tv. Ale já vím opravdu o případech, kdy pokud on jim tam sepsal, že to prostě nefungovalo, od kdy, do kdy a proč. Tedy z důvodů jejich závady. Tak že Digi Tv těm lidem vracelo peníze a to samo od sebe aniž by oni vůbec museli o něco žádat. Je také možné, že tak to bylo z počátku, když přišli na trh a později už se takto nechovali. Ale z počátku právě i tímto vracením peněz udělli docela dojem. Jenže pak šli roky v emu a utekli jim technici a mohlo se ledacos změnit.
Jo s tím vracením v této době bude asi už docela problém. O tom už se tady mluvilo, že v podstatě snad funguje už jen jakési centrum v Brně a pak už snad nic. Čert ví...
No celou "kvalitu" jejich přijímače a techniky asi dokazuje to, že asi od 3. měsíce z 12 co jsem PLATIL mi tam jejich přijímač jen ležel a já si to samé sledoval přes EMU.
Fakt bych jejich služby možná platil až do dneška kdybych aspoň za zaplacené peníze dostával fungující službu..
A to ste v dobe podpisu zmluvy nevedeli, že sa na to sťažujete? Keď podpisujem nejakú zmluvu, tak si prečítam aj podmienky za akých je služba poskytovaná. Podmienky vrátenia zariadenia majú vo VOP uvedené (a mali ich uvedené vždy).
To je ďalšía ukážka sťažností na Digi TV - ľudia sa sťažujú na niečo s čím pri podpise zmluvy súhlasili. Nerozumiem - nikto predsa nenúti nikho, aby zmluvu ku ktorej má výhrady podpísal. Keď sa mi nepáči, že musím zariadenie na vlastné náklady vrátiť, tak si zariadenie kúpim do vlastníctva za cenníkovú cenu a okrem karty nemusím vracať nič.
No tam závěrem pak docházelo k takovým špičkovým situacím, kdy když jsem to četl na fórech, tak jsem u toho řval smíchy... Že jejich komunikace se smluvími montážníky-techniky atd. už byla na takové úrovni... Že on měl třeba před sebou 150 zákazníků, kteří by rádi platili a čekali půl roku a dávali úplatky/všimné 500Kč aby to už jelo...A on od Digi Tv prostě žádné přijímače nedostal. Prostě nebyly. Nedokázali mu je nijak dodat a nijak zajistit. Tak se naštval a pak po netu psal. Tak jsem to všem udělal v EMU a ať mu Digi Tv vleze na hrb. Tak to jsem opravdu hulákal smíchy. Ale taková situace reálně byla a takto to vypadalo.
Posledná veta je už na stíhanie - volá sa to ohováranie.
Ja od Digi nevlastním žiaden prijímač, zariadenie mi poskytla Digi a je stále vo vlastníctve Digi a teda za jeho technický stav zodpovedá Digi (samozrejme okrem prípadov ak to zariadenie poškodím). Teda ak nemôžem využívať službu pre problém technického zariadenia Digi TV, mám nárok na vrátenie peňazí - a tie peniaze dostanem. Pretože podľa VOP platných v SR sa za dodávku služby považuje dodávka signálu do KONCOVÉHO ZARIADENIA UŽÍVATEĽA (to je môj televízor), nie na anténu, alebo prijímač vo vlastníctve Digi TV....
Nikto sa na fóre pri sťažnostiach na Digi nevyjadrí že si prijímač rozbil sám, pretože ho napr. nevhodne používal (napríklad ozdobná dečka cez prieduchy), alebo že poruchu hlásil neskoro, alebo vôbec, prípadne premeškal lehotu kedy je potrebné o vrátenie peňazí žiadať. Každý sa len sťažuje aké zlé služby Digi poskytuje....
Problém majú aj zákazníci, ktorí si prijímače KÚPILI do vlastníctva (roky 2006, 2007) - ale to tiež nikto verejne do fóra nenapíše. Pretože prečo by mala Digi riešiť problém pokazeného prijímača, ktorý nie je jej vlastníctvom? Oni signál správne dodajú, to že je zákazníkov prijímač pokazený ich nemusí zaujímať. Skylink v prípade pokazeného prijímača tiež nerieši jeho opravu....
Tiež čítam sťažnosti na rôznych fórach. Áno, občas (viac ako občas) Digi skutočne chybuje, lenže omnoho viac prípadov, ktoré sa riešia na fórach sú sťažnosti neoprávnené, ktoré zbytočne zaťažujú zamestnancov a potom dochádza k podobným chybám - teda že aj oprávnené sťažnosti sú zamietané ako neoprávnené, alebo nie sú dodržiavané zákonné normy.
Našťastie nemám podobné skúsenosti, doteraz aj pri technických problémoch bol vzťah Digi ku mne ako k zákazníkovi korektný a reakcie okamžité (vrátane dodávky - od objednania do zapojenia 2 dni).
Já prostě jen uvádím konkrétní zkušnost. S digi byla spolupráce děsivá, instalace trvala půl roku, reklamace 2 měsíce, okradli mě o dva měsíční paušály. Naopak u PC instalace vzorná, reklamace služeb několikrát vyřešena max. do dvou dnů. Toť vše.
Myslím že ale tato debata patří k článku, protože takové problémy si člověk neuvědomí dokud nenastanou. A pak se ukážou výhody i nevýhody toho zda je zařízení vlastní nebo půjčené.
O zmenách VOP viem. Neviem ako v ČR, ale v SR je bežné že firmy na zmeny VOP upozorňujú v bežnej korešpondencii - najlepšie malým písmom niekde na konci výpisu z banky, alebo faktúry. Nesúhlas so znením VOP je dôvod na ukončenie zmluvného vzťahu nie? A to že si zákazník nevšimne, že sa niečo zmenilo nie je chyba poskytovateľa služieb - on predsa na zmenu upozornil (to že mnohokrát nevhodne je iná vec).
Tým že ste zmluvu nevypovedali, keď došlo k zmene podmienok odovzdania zariadenia, tak ste súhlasili s tým, že zariadenie doručíte na vlastné náklady.
To je jak do dubu. Už jednou jsem napsal, že DIGI na změnu VOP podle mě NIJAK neupozorňuje, většina firem v ČR se domnívá že stačí pouze na webu zveřejit novou verzi VOP.
Opravdu vám připadá takový postup korektní?
Je to snad moje chyba že jsem si změny nevšimnul??!
To mám denně otevřít web všech firem se kterými mám smlouvu a zkoumat zda je změna ve VOP?
A navíc i pokud už firmy (třeba banky) upozorní na nové VOP, tak často nevyznačují změny! O jedné z mála firem co upozorňuje na změnu VOP a vypíše i změny je KB..
To ano. Ale většina společností mívá smlouvy na dobu určitou - mobilní operátoři, kabelovky, banky spíš ne. A v jejich podotýkám značně nemorálním zájmu většinou je, aby se člověk o změnách VOP NEdozvěděl! Lidem by to dalo právo delší závazek předčasně zrušit. Proto většinou dělají změny co nejvíc potají, je to bohužel smutná praxe v ČR.. Jak jsem psal, většinou pouze změní VOP na webu, čehož si nevšimne víceméně NIKDO - a o to jim jde že..
Tak ony ty problémy u DIGI TV jsou vyhlášené nebo-li tam se to ví, že to není zrovna všechno v pořádku. Ale ono lze narazit kdekoli, zaznamenal jsem na internetu i stížnosti na Sky Link i na CS Link a na kohokoli. Znám několik velice spokojených uživatelů UPC a znám taky uživatele, co s nimi měl strašné potíže, které se táhly přes rok. Snad nějaký vadný kabel přímo pro sídliště a šlo o kabelovou televizi a nežli to odstranili a začalo mu to chodit normálně něco strašného. Táhlo se to přes rok. Výmluvy a kecy a neodstranili nic. Nežli se rozhodli ten přívod snad celý vyměnit nebo co. Já osobně měl potíže pouze s O2 s internetem a šlo o přechod z ADSL na ADSL2, při použití vlastního modemu. Řešili to asi měsíc, nežli na to přišli. To bylo na zabití. Já měl modem dobře. Oni to měli někde zprasený, bůh ví kde. Trvalo měsíc, při 3 telefonátech denně, nežli to tam někdo od nich dokázal nastavit tak, že to začalo fungovat. Teď bude přechod z ADSL2 na VDSL. Už jsem zase zvědavý na tu taškařici, co zase předvedou. Jinak jak píšeš na jiném místě, samozřejmě tam hned přidali dvě placené služby o které jsem nežádal, ale náhodou jsem si jich všiml. Tak říkám, tohle já ale nechci, to nepotřebuji...No opravdu tahanice měsíc, nežli se to zase dostalo do 100% funkčnosti a takových funkcí jaké jsem chtěl aby to mělo. Na druhou stranu nikdy před tím ani nikdy potom už s nimi problém žádný nebyl.
Si děláte srandu že jo? Jakou jsem měl asi projevit AKTIVITU? Samoinstalace v té době NEBYLY. Jediným řešením instalace byl technik, jediná aktivita k urychlení byl úplatek.
Po tom co se mi rozbil přijímač jsem provedl desítky telefonátů na infolinku, poslal několik doporučených dopisů na DIGI a osobně jsem poštou poslal (dle rady infolajny) přijáímač na adresu technika. Ten mi přišel za měsíc zpátky jako nevyzvednutý.
Kdybyste mě znal tak víte že jsem přesný OPAK toho typického člověka co si nechá s..t na hlavu! Já už jsem do úzkých přivedl kupu firem.
Ale pokud jde o to DIGI - co víc jde udělat než využít (kromě soudu) všechny možnosti co jsem měl a v nejdřívějším termínu, tedy po roce zrušit smlouvu což jsem udělal?
Naopak já si NIKDY od nikoho na hlavu s..t nenechám! Boužel v této republice je tolik firem s takovým přístupem o kterém se tu bavíme zaprvé kvůli přístupu lidí ale zadruhé kvůli naprosté ignoranci ve státních kontrolních úřadech. Já už na ČOI/ČNB/CTÚ/apod udal kupy firem a můžu všem směle oznámit že NIKDY to k NIČEMU nevedlo!
Tedy přirozená obrana občana pokud se chce bránit je, že využije zákonné prostředky, ale ty jsou bohužel v 90% případů u nás prostě k ničemu.
Proto volím už úplně poslední možnost jak to těm firmám vrátit. Všem známým i neznámým předávám informace jak o dobrých firmách tak o těch šmejdech. A o jednom z těch šmejdů se tu už půl dne bavíme..
Takže jste typický potížista. Ale aspoň to uznáte. :) Lidé stále žijí v domnění, že stačí jeden krátký telefonát a vše se "samo" vyřídí. Tak to bohužel nechodí. Osobně jsem se poučil z opakovaných reklamací modemu na CDMA od O2. Od té doby 1 zavolám a pokud se nic neděje, tak jedu jednat s živou osobou.
U digi jednat s živou osobou? Jak se to dělá? Měl jsem se vydat do Brna?
Mimochodem ve Vodafonu mě před 2 měsíci okradli o 5 stovek. Telefonátů to stálo asi 20 a dokonce jsem na václaváku v obchodě "jednal s živou osobou". A k čemu mi to bylo? K ničemu! Měl jsem se tam snad přivázat řetězem, upálit, rozbít někomu hubu? V této republice prostě firmoy na lidi se*ou.
Když jsem poslal omylem peníze do Belgie bez ID (něco jako variabilní symbol) tak jsem bez problémů do několika dnů po emailu sjednal nápravu. Prostě jiný kraj - jiný mrav. Bohužel pro nás (Čechy).
Tak to se Vám s tou aktivitou fakt povedlo. Bravo. Každý kdo řádně a včas platí tak musí dostat i odpovídající službu a to bez ohledu na to v jaké oblasti. V opačném případě taková firma nemá ve 21. století co pohledávat. Vy jste bohužel typický příklad českého člověka který si kvůli ceně a pár ušetřeným korunám nechá s..t na hlavu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).