Nás moc uráží, že nás SOS sdružení hází do jednoho pytle a ocejchuje nás jako zloděje. My jsme řádná marketingová firma, která nabízí legální připojení do sítě internet přes speciální tarifované číslo 976 96 ( kde cena internetového hovoru dosahuje sazby 6,- Kč/min )a kde zákazník si může legálně stáhnout z našeho serveru audio hudbu ve formátu mp3. Ale teď, že se rozpoutala tato kampaň, jsme označkování za zloděje a podvodníky ! To je opravdu vrchol. Díky této kampani jsme přišli o naše zákazníky a měli bychom to být mi, kdo budem žalovat SOS sdružení za ušlý zisk.
Ale jak už řekla Šárka Grossová, v této zemi se zkrátka neoplatí podnikat. Protože každý je pak označen za zloděje a podvodníka.
Pokud klientovi, který se na vaše číslo připojí nainstalujete do PC bez jeho aktivní spolupráce program, který umožní další připojení bez jeho vědomí, nebo který bez jeho souhlasu přesměruje spojení jinam, tak ANO!
Pokud je přepojení uskutečněno s vědomým souhlasem klienta a klient je zřetelně a kvalifikovaně informován o tarifu a během připojení se mu zobrazuje inkasovaná částka a spojení je možno kdykoli zrušit, tak samozřejmě NE! Nicméně by bylo mnohem výhodnější přejít na jiný způsob plateb, protože okruh klientů, kterým můžete své služby takto nabízet bude s jejich přechody na broadband rychle klesat. Už dnes se k internetu připojuje nevytáčeným způsobem (odhad!) kolem 300.000 účastníků (ADSL,CDMA,EDGE,GPRS, kabelovky, Wi-fi) a tato klientela vaše služby tímto způsobem využívat nemůže.
A jak se díváte na to, že Telecom zapnul pěkně potichoučku všem záznamníky bez jejich souhlasu a ted inkasuje za neuskutečněné hovory? Nedovoláte se, záznamník to ale zvedne a už platíte.
Jistě můžete si to vypnout. Mnoha firmám je to ale jedno a tak platíte a platíte...
To je jeden z mnoha důvodů, proč nejsem a nebudu zákazníkem Českého Telecomu. Na pevné linky volám jen v případě krajní nutnosti a nerad a pouze přes Skype. Tam je hovorné zpoplatňováno po sekundách a hovory kratší než 5 sekund nejsou zpoplatňovány vůbec. Navíc hovorné je tak nízké, že to, co bych zaplatil Telecomu paušálem za měsíc (aniž bych kamkoli volal), prokecám na Skype za 6-8 měsíců a hovory jiným Skype účastníkům jsou úplně zdarma a to i mezistátní.
Jak jsem uvedl již dříve, Telecom nepovažuji za seriózní firmu a nechci s nimi nic mít. Až to jednou dojde i těm ostatním, ztratí Telecom i ty zbývající 3 miliony pevných linek, zkrachuje a problémy, které s ním jsou přestanou existovat.
A v tom okamžiku se odmlčí všechny mobily (všichni jsou navzájem propojený přes pronajaté linky od ČTc),přestane jít internet pro většinu ISP (používají pronajaté linky od ČTc pro přenos dat k zákazníkům) a bude po všech problémech a ty můžeš pak volat leda tak z okna.
A ty si myslíš, že Telecom je jediný, kdo pronajímá linky, a ža ta jeho síť po jeho krachu přestane existovat? Jsem naprosto klidný; krach Telecomu bude znamenat jen to, že sítť bude provozovat někdo jiný a doufejme že slušnější.
Tak jsem si to letmo propocital: rychlost dial-up je priblizne 1 MB za 4 minuty. Pri dobrem spojeni.
Jedna pisnicka v mp3 ma priblizne 3-4 MB. To je cca 12-16 minut x 6 Kc = 72-96 Kc za pisnicku. Za album s 10 songy je to 700-1000 Kc. Opravte mne, jestli se pletu.
Predpokladam, ze se v plne sazbe plati i vyhledavani pisnicek.
To uz i predrazene CD s obalem a v plne kvalite z obchodu je levnejsi a pohodlneji nakoupene.
Je sice fakt, ze si tam cele album asi nikdo neztahuje, ale i tak je to dost drsne. Docela pochybuju o tom, ze k vam chodi lidi s dial-up pripojenim nakupovat jen dobrovolne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).