Heh, pánové pánové, tak jak to tady čtu, tak mám pocit, že jste nepochopili podstatu Second Life :-). Srovnávat SL s WoWkem je totál zcestná věc. SL je unikátní v tom, že si ho lidé vytvářejí sami. Proto je někde hnusná "grafika a debilní animace :-)", páč je dělal nějakej diletant .-). Jasně že je spousta on-line her, ale jen málo, kde si vy sami můžete prostředí dotvářet svými věcmi.
Že se vám to seká? Nefunguje? Jej, stačí si přece projít základní instrukce na sl.com a nastavit vše podle návodů..a bla bla bla...Je fakt, že SL má nějaký mušky, ale zcela jistě se to časem všechno vychytá. Změnil se ředitel Linden Labs, politika, všechno, takže se máme na co těšit.
Mě SL ba, frčim si tam svůj dizajnek a že má můj avík konečky prstů trochu hranatý mě fakt netankuje :-)
Pan Peňaška s naší společností v roce 2007 několik týdnů spolupracoval. Spolupráce byla z naší strany ukončena a od té doby je naše jméno vláčeno desítkami internetových diskuzí a jsme obviňováni ze lží a podvodů. Všechna tato obvinění jsou křivá a jsou motivována pouze osobním zviditelněním se pana Peňašky na úkor úspěšných aktivit naší společnosti. Hledáme veškeré právní cesty, jak se tomuto internetovému pronásledování bránit. Aktuální stav tohoto "sporu" zveřejňujeme na adrese http://secondlife.cz/jaroslav-penaska.
Omlouváme se všem čtenářům za obtěžování. Martin Dvořák, za tým společností BENETA.cz, s.r.o. a beVirtual, s.r.o.
No sice není primárně o grafice, ale ta grafika je opravdu mizerná. Myslím, že dneska se dá vytbořit mnohem kvalitnější prostředí, aniž by na to třeba grafická karta s příkonem 150 W. :)
Tvá analýza má menší trhlinu: těžko to může být obranná reakce, když ten původní zcestný příspěvek nebyl reakcí na mne, a tudíž se nemusím bránit...
Každopádně mě některé reakce opravdu zaráží. Když na odlehčený příspěvek o scéně z Červeného trpaslíka zareaguje nějaký ...člověk... osobním útokem do "zoufalců", pak mě to přímo nutí k nějaké odpovědi. Ale protože i ten člověk je vpodstatě "mým čtenářem" nechci psát nic ostřejšího. Ale špetku toho sarkasmu mi milý Flasi dopřej. Díky moc :)
No já nevím, mě se ta grafika opravdu tak příšerná nezdá. Někde tady v diskusi poletují nějaké odkazy, které jsem sem hodil. Další pěkné ukázky jsou kupříkladu zde: http://secondlife.com/showcase/screenshots.php
A tyto příklady bych slovem "mizerná grafika" asi neoznačil :)
Second Life je ubohá záležitost co se grafiky a zpracování týče. Mizernými animacemi počínaje, nedostatkem realičnosti všeho ostatního konče. Chronicky přetížené servery, desítky sekund lagu a těžkopádné ovládání z toho dělají nepoužitelné monstrum.
Linden Labs vykazuje počty obyvatel v podobě čísla těch co se zaregistrovali a jednou SL vyzkoušeli - ale už je nikdo měsíce neviděl a hned tak neuvidí.
Jediné co se Linden musí nechat je, že dokáží skvěle oblbnout pomocí PR. Tenhle článek je toho důkazem.
Second life neni konkurence Half Lifu, Doomu, Quaku a Stalkeru. Jak autor spravne uvedl, neni to hra. Kdyz je to tak ubohe, proc asi neustale roste pocet (online - abys nerek, ze zkreslujou statistiky) uzivatelu a mnozstvi penez, ktere jim protecou? Ja nejse zadny fanda Second Life, ale pripoustim, ze ve svem oboru je to naprosta jednicka. Btw: Nemyslim si, ze tento clanek je PR.
25 tis. lidí online je v jiném náhledu na statistiku 1,099,774 lidí přihlášených za poslední měsíc. Chápu, že se jich značná část už nevrátí, na druhou stranu jich za poslední půl rok přibylo téměř 5 milionů a tempo přírůstku se stále zvetšuje. Možná to jen nespíná vám nebo se nejedná o miliony uživatelů ;)
Jenže Second Life není o grafice a není pro hráče pasivně konzumující scénář hry. Second Life je 3D sociální síť, kterou je možné pekelně dobře využít, pokud má člověk chuť aktivně přemýšlet a chápat veškeré souvislosti ;)