1) moderní vyhledávače na meta keywords nehledí. Tzn. že to je jedno. Obecně ale přemýšlejte jestli uživatelé budou požívat slova s diakritikou nebo bez. Proto si myslím, že lepší je verze s diakritikou, ale můžete uvést oboje. :)
Vyhledávače si s diakritikou poradí.
2) Počty zpětných odkazů se dají zjistit buď ručně:
V Google a stejně tak Jyxo dotazem: link:www.vase-domena.cz
V Yahoo: linkdomain:www.vase-domena.cz
Nebo můžete použít různé nástroje.
1) je lepší v meta keywords uvádět jazyková škola nebo jazykova skola. S čím si lépe poradí Google a spol?
Jak k tomuto přistupují, je vhodné uvádět obojí, poradí si s diakritikou?
2) kde jste získal počet zpětných odkazů?
Děkuji za odpověď.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).