Jen bych chtěl upozornit, že četnost hledání zjišťovaná ze statistik etargetu může být zavádějící. Etarget totiž umí jen nejvýše dvojslovné fráze a víceslovné dotazy nějak (nevím jak) převadí na dvojslovné. Pokud tedy ve statistice ukáže např. 100 hledání fráze "běžešelemovací řůčovičky", v extrémním případě se mohlo ve skutečnosti jednat o 100 různých troj- a víceslovných dotazů.
Jasně, metodologických stanovisek by tam bylo potřeba vyjasnit více. etarget jsem ale použil, protože je to veřejně dostupný zdroj a každý se může přesvědčit "že si to ten Němec nevysvětlil". Na rozdíl od statistik Seznamu nebo InternetTradingu.
S metodologií je obecně problém. Kdybych měl všechno pořádně vyjasnit a objasnit a uvést další pohledy a analýzy, byl by článek třikrát delší a zabral tak tři dny. :-(