Super článek, hrozně dobře se čte. Musím souhlasit, že SEO základy musí zvládat každý webdesigner a také s tím, že tyto základy jsou v každé běžné příručce. Problém je, že se na tyto základy dost kašle (kašlalo), takže stále vznikají weby s menu ve flashi nebo javascriptu, s jedním titulkem pro celý web, s 10 proměnnými v URL atd.
SEO přineslo zájem webdesignerů, kteří na tyto věci dříve kašlali a za to by mu mohl každý poděkovat.
Jinak praSEO bych spíše nazval spamem. Cílem SEO totiž není něco našvindlovat, ale pomoci prosadit poctivý produkt. Od určité úrovně je SEO téměř čistý marketing. Musím uznat, že poptávka je určitě i po spamu (praSEU). Lidi prostě hledají jednoduchá řešení a když slyší, že musí od základu vyhodit framy ze stránky (celou ji předělat) tak dotaz zda by to nešlo pomocí doorway pages nebo tak nějak, že o tom někde slyšeli není netypický.
Ja to uz tvrdim zopar rokov resp. od kedy som spravil svoj prvy poriadny web s pouzitim CSS a ostatnych dobrych mravov (tabulkovy som este v zivote nerobil).
V tom case sa len kazdy smial a pozeral sa na mna ako na martana. Web dopadol podobne a dnes je krasny tabulkovy, nepristupny a vyhladavace ani netusia ze je... Hlavna vec ze programator mohol ukazat co vie. :)))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).